تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ریشه برخی مشکلات و گرفتاری ها دوری از قرآن است

ساعت: 11:02 منتشر شده در مورخ: 1398/01/28 شناسه خبر: 1477229

امام جمعه میاندوآب گفت: در حکومت اسلامی باید اولویت شناس باشیم و اولویت های حکومت امام زمان(عج) را اولویت خود قرار دهیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین حمید حسن زاده عصر روز سه شنبه در جلسه ستاد شئونات فرهنگی با تاکید بر گرامیداشت باشکوه اعیاد شعبانیه به ویژه نیمه شعبان، اظهار کرد: همه وظیفه داریم در راستای اولویت های حکومت امام زمان(عج) حرکت کنیم.

امام جمعه میاندوآب افزود: در گام دوم انقلاب باید اولویت های حکومت امام زمان(عج) را تبیین و دین را اولویت قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه دین، اولویت حکومت امام زمان(عج) است، گفت: ویژگی های حکومت امام زمان(عج) در ۳۸ أین در دعای ندبه آمده است.

حسن زاده با تاکید بر اینکه باید اولویت شناس باشیم، تصریح کرد: در حکومت اسلامی باید اولویت شناس باشیم و اولویت های حکومت امام زمان(عج) را اولویت خود قرار دهیم.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید زندگانی، رفتار و کردار ما امام زمان(عج) پسند باشد، اظهار کرد: باید در نیمه شعبان، اولویت های حکومت امام زمان(عج) برای مردم تبیین شده و هر کس به نوبه خود به وظیفه اش عمل کند.

وی با تاکید بر انس با قرآن کریم و عمل به آموزه های قرآن، اظهار کرد: ریشه مشکلات، گرفتاری ها و برخی آسیب های اجتماعی، دوری از قرآن و آموزه های قرآن است.

حسن زاده با بیان اینکه ترویج و تبلیغ قرآن یکی از اولویت های حکومت امام زمان(ع) است، اظهار کرد: ما نیز وظیفه داریم در دوران غییت، قرآن آموزی را ترویج دهیم.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام برای همه برای مراحل زندگی دستورات دارد، گفت: باید در کنار کارهای عمرانی و خدماتی به مردم، به معنویت نیز توجه داشته باشیم.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: عمران بدون معنویت دینی بدرد نمی خورد و لذا معنویت باید جلوتر از عمران مورد توجه باشد.

حسن زاده با اشاره به اتحاد مردم و مسئولان دولتی، نظامی و انتظامی برای کمک به سیل زدگان، تصریح کرد: شبکه های ماهواره ای به دنبال زیر سوال بردن تلاش های انجام گرفته و انقلاب و خون شهدا بودند و در این راستا نیز تلاش می کردند.

وی هم چنین بر لزوم توجه به جوانان اشاره کرد و افزود: باید از جوانان نخبه که در شهرمان نیز زیاد هستند، حمایت و پشتیبانی کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ریشه برخی مشکلات و گرفتاری ها دوری از قرآن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..