تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن از اتحاد و انسجام دو مجموعه سپاه و ارتش ناکام مانده است

ساعت: 20:06 منتشر شده در مورخ: 1398/01/28 شناسه خبر: 1477519

فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: وحدت ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعتقادی قلبی در بین نیرو‌های مسلح ایران و بیم دهنده برای دشمن و شادی آور و شور آفرین برای ملت عزیزمان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، سرهنگ محمود سلیمانیان بعد از ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های مهم نیرو‌های مسلح تبعیت از ولایت فقیه است و با تاسی از این مهم کشور را به اقتدار و عظمت کنونی رسانده‌اند.

وی تصریح کرد: اتحاد و انسجام سپاه و ارتش نقش بزرگی در دوران هشت سال دفاع مقدس داشت و هر دو مجموعه انقلابی یک هدف را پیش رو دارد و همه ما سرباز مقام معظم رهبری هستم.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل افزود: دشمن از اتحاد و انسجام این دو مجموعه ناکام مانده است و همه ابزار‌های خود برای اختلاف افکنی میان سپاه و ارتش استفاده می‌کند.

سلیمانیان گفت: با وجود تلاش‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان برای تفرقه‌افکنی ولی به حول قوه الهی تمامی نقشه‌های آن‌ها نقش بر آب شده و روز به روز بر این وحدت و همدلی اضافه می‌شود.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل بیان کرد: وحدت ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعتقادی قلبی در بین نیرو‌های مسلح ایران و بیم دهنده برای دشمن و شادی آور و شور آفرین برای ملت عزیزمان است.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن از اتحاد و انسجام دو مجموعه سپاه و ارتش ناکام مانده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..