تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سیل اخیر 143 میلیارد تومان به شهرستان آزادشهر خسارت زده است

ساعت: 19:07 منتشر شده در مورخ: 1398/01/28 شناسه خبر: 1477502

فرماندار آزادشهر در اولین جلسه شورای اداری 98:

فرماندار شهرستان آزادشهر در اولین جلسه شورای اداری سال ۱۳۹۸ گفت: برآورد مالی خسارت سیل در شهرستان آزادشهر حدود ۱۴۳ میلیارد تومان می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد: سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان در سال ۱۳۹۸، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار کرد:رئیس جمهور آمریکا در حرکتی نابخردانه سپاه پاسداران را تروریست اعلام کرد که ما آن را محکوم می کنیم و همینجا اعلام میکنیم که ما نیز یک سپاهی هستیم.

وی در ادامه بیان کرد: سیل اخیر خسارات زیادی به استان وارد کرد. در شهرستان ما نیز سیل باعث ریزش کوه در محور خوشیلاق شد که خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده، به خوبی مدیریت شد.

رانش و ریزش کوه ۱۲ کیلومتر از محور خوش ییلاق را مسدود کرده بود که با تلاش همه نیروها، اعم از سپاه، ارتش ،انتظامی و... به سرعت پاک سازی شد. همچنین ۱۲ جاده روستایی آسیب دیدند که در کمتر از ۲۴ ساعت بازگشایی شدند.

حسینی افزود: براثر رانش زمین ، ۱۰۴۴ مسکن روستایی در بخش چشمه ساران خسارت دیدند که بیشتر آنها نیاز به احداث مجدد دارند. 

فرماندار آزادشهر تصریح کرد: برآورد مالی خسارت سیل در شهرستان آزادشهر حدود ۱۴۳ میلیارد تومان می باشد. 

5

وی سپس در خصوص اولویتهای کاری در سال ۹۸ اعلام کرد: همه‌ی ادارات باید کارها را بر اساس ۳ اولویت رونق اقتصادی، انتخابات و مباحث فرهنگی، اجتماعی برنامه ریزی کنند.

حسینی در رابطه با فعالیت‌های عمرانی در سال ۹۸ نیز گفت: اولین کلنگ زنی سال ۹۸،  کارخانه ساخت قوطی در شهرک صنعتی آزادشهر با اشتغال ۷۰ نفر و اعتبار ۴ میلیارد بود که انجام شد، خوشبختانه ۲ شهرک صنعتی آزادشهر تا پایان سال احتمالا دیگر زمین برای احداث ندارد و انشالله سومین شهرک صنعتی هم افتتاح خواهیم کرد. 

فرماندار آزادشهر اظهار کرد: برای آزاد راه آزادشهر به شاهرود با شرکت آستان قدس رایزنی کردیم و انشا ا... بزودی این آزاد راه به اتمام خواهد رسید.

وی با اشاره به افزایش ۱۴ برابری اعتبارات شهرستان در سال گذشته خاطرنشان کرد: سال گذشته سال پرکاری بود. بیش از ۱۷۱ میلیارد تومان پروژه افتتاح یا کلنگ زنی کردیم، بیش از صد در صد تعهد اشتغالزایی را انجام دادیم (۳۶۰۰ نفر) ، برای آزادشهر زمین چمن گرفتیم و ۲ زمین چمن دیگر نیز در سال جدید به بهره برداری خواهد رسید، به شهر آزادشهر آبرسانی شد و در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم از رامیان به آزادشهر آبرسانی داشته باشیم ، تعدادی از روستاها گاز رسانی شدند و بقیه نیز بزودی گاز رسانی خواهند شد و ... .

حسینی در پایان تصریح کرد: ۱۷ مدیر شهرستانی در سال ۹۷ جابجا شدند که برخی را دستگاها و برخی دیگر را ما جابجا کردیم.

پیش از حسینی، مرتضی احمدی رئیس اداره بنیاد مسکن آزادشهر به ارائه گزارش پرداخت که در آن اعلام کرد: ساختمان ۳۰ درصد از روستاها مقاوم سازی شده اند. در سیل اخیر ۱۰۳۷ ساختمان تخریب شده اند که نیاز به ساخت مجدد دارند و اکثر آنها بخاطر مقاوم نبودن ساختمان روستاها بوده است.

3

وی در پایان از آغاز طرح هادی در روستای قزلجه آق امام با بودجه ای بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون توان از صبح فردا خبر داد.

4

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سیل اخیر 143 میلیارد تومان به شهرستان آزادشهر خسارت زده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..