تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پاکسازی منازل سیل زده در آق قلا توسط مرزبانی گلستان + تصویر

ساعت: 16:03 منتشر شده در مورخ: 1398/01/28 شناسه خبر: 1477487

عقیدتی سیاسی مرزبانی استان گلستان از پاکسازی منازل سیل زده توسط جمعی از کارکنان مرزبانی استان گلستان روز سه شنبه 27 فروردین ماه سال جاری در آق قلا خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، حسن الوند معاون تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی استان گلستان با اعلام خبر فوق افزود: در ادامه خدمت رسانی به مردم سیل زده شهرستان آق قلا گروهی از کارکنان ستاد مرزبانی استان گلستان با حضور در منازل آسیب دیده مردم صبور شهر آق قلا، نسبت به خارج کردن گل و لای بجا مانده از سیل اخیر اقدام نمودند.

وی تاکید کرد: روند کمک رسانی، و خارج کردن گل و لای و آماده کردن محیط زندگی مردم سیل زده شهر آق قلا و گمیشان در روزهای آتی نیز ادامه خواهد داشت.

marz 1

marz 1

marz 1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پاکسازی منازل سیل زده در آق قلا توسط مرزبانی گلستان + تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..