تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از طرح جهاد همبستگی ملی بسیج حمایت خواهیم کرد

ساعت: 15:24 منتشر شده در مورخ: 1398/01/28 شناسه خبر: 1477467

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی از طرح جهاد همبستگی ملی که سردار غیب پرور برای بازسازی و بازتوانی مناطق سیل زده مطرح کرده اند، حمایت خواهیم کرد و طرح را به شورای هماهنگی بازسازی استان ارائه خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، رضا رجب زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی درباره حمایت از این طرح اظهار کرد: اتفاق سیل و زلزله از وقایعی هستند که کشور همچنین استان خراسان شمالی همیشه با آن مواجه هستند.

رجب زاده تصریح کرد: در این وقایع تلخ، همکاری و همراهی مردم و بسیج در کنار نیروهای دولتی برای امداد رسانی به آسیب دیدگان همیشه بخش مثبت ماجرا بوده که این اقدام مردم و بسیج به عنوان یک حسن، قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: در واقعه سیلاب های ماه جاری نیز در سطح استان، مردم و بسیج به صورت هماهنگ با نهادهای دولتی در امدادرسانی ها همکاری و مشارکت داشته اند.

در عین حال، وی بیان کرد: حال که زمان بازسازی و فرا رسیده، در همین راستا، با تدبیر استاندار خراسان شمالی، در استان شورای هماهنگی بازسازی با عضویت نهادها و ادارات ذی ربط از جمله نهادهای نظامی و انتظامی را تشکیل خواهیم داد.

رجب زاده افزود: در این شورا تمامی پیشنهادات و نظرات اعضا مورد ارزیابی قرار می گیرند و سرانجام با تصمیم گیری واحد، اجرای برنامه ها برای بازسازی مناطق سیل زده در دستور کار قرار خواهند گرفت.

وی درباره اجرای طرح جهاد همبستگی ملی که سردار غیب پرور در راستای بازسازی مناطق سیل زده کشور و کمک به بازتوانی مردم سیل زده در این مناطق را مطرح کرده اند نیز گفت: از این طرح حمایت خواهیم کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی تصریح کرد: با ارائه این طرح به شورای هماهنگی بازسازی استان تصمیمات موثر برای اجرای آن را اتخاذ خواهیم کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از طرح جهاد همبستگی ملی بسیج حمایت خواهیم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..