تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرکت دانش آموزان خراسان شمالی در جشنواره سفیران سلامت

ساعت: 15:21 منتشر شده در مورخ: 1398/01/28 شناسه خبر: 1477395

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از برگزاری سومین جشنواره ملی سفیران سلامت در استان خبر داد و گفت: 6 هزار و 870 دانش آموز در این جشنواره شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک،حسن لنگری، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی با بیان این مطلب که اختتامیه این  جشنواره 4 اردیبهشت در بجنورد برگزار می شود اظهار داشت. جشنواره از آذر ماه 97 شروع و تا 20 اسفندماه پیگیری شد.

به گفته لنگری 6 هزار و 870 دانش آموز در رشته های نقاشی، انشا نویسی، داستان کوتاه و عکاسی در مقطع دوره اول و دوم  ابتدایی،متوسطه اول و دوم و 85 مراقب سلامت و رابطین بهداشتی در رشته های فیلم و عکس با موضوعات تغذیه سالم، آلاینده زیست محیطی و خود مراقبتی و بهداشت فردی به رقابت پرداختند.

وی افزود: در پایان 79 نفر از دانش آموزان و 26 نفر از مراقبین سلامت به عنوان منتخبین جشنواره معرفی شدند و برترین های هر رشته به عنوان رتبه های برتر استانی به مرحله کشوری که تابستان پیگیری می شود دعوت می شوند.

لنگری با بیان اینکه پیش از این نیز در سطح کشور رتبه کشوری داشتیم اظهار داشت پارسال رتبه نخست نقاشی  و سومی مقاله نویسی در بخش دانش آموزی و رتبه برتر فیلم کوتاه از آن مراقبین سلامت اداره کل آموزش و پرورش شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته 18 هزار و 400 سفیر سلامت در استان داشتیم، تصریح کرد: امسال در استان 24 هزار و 500 سفیر سلامت داریم که از بین دانش آموزان علاقمند مسائل بهداشتی و با هدف انتقال آموزه هابه گروه همسالان و خانواده هایشان ارائه خدمت دارند.

در این اختتامیه از 320 نفر برترین ها تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرکت دانش آموزان خراسان شمالی در جشنواره سفیران سلامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..