تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی World War Z برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl و CorePack

یک بازی انحصاری دیگر شبکه جدید بازی های رایانه ای Epic Store منتشر شد! بازی World War Z که توانست در کنسول های نسل هشتمی با اقبال خوبی مواجه شود، در ۱۶م آپریل ۲۰۱۹ به صورت DRM-Free (نسخه ای که نیاز به کرک ندارد، مانند بازی های GOG) در شبکه اپیک استور منتشر شد. ارائه ۸۸ درصد از فروش به سازندگان باعث شده است که بازی‌سازان به سمت این فروشگاه جذب شوند و از عرضه محصولات خود در فروشگاه استیم که تنها ۷۰ درصد از فروش را به سازندگان اختصاص می‌دهد، امتناع کنند. در بازی World War Z که دارای لوکیشن‌های مختلفی همچون نیویورک و مسکو است، به نبرد با دسته‌های بزرگی از زامبی‌ها می‌پردازید که برای علاقه‌مندان آثار زامبی‌-‌محور به خصوص فیلم World War Z جذاب خواهد بود. بازیکنان می‌توانند شخصیت و حالت موردنظر خود را از بین کلاس‌ها و حالت‌های متنوع بازی انتخاب کنند و برای دفاع از خود از سلاح‌های متنوع بازی بهره ببرند.

در دیگر خبرهای مرتبط با این بازی می‌توان به حالت مهیج بخش چندنفره آنلاین بازی اشاره کرد، به طوری که اگرچه این عنوان دارای چند حالت مختلف بوده و برخی از حالت‌ها شباهت زیادی با سری محبوب و مشهور Left 4 Dead دارد، لیکن وجود حالت PvPvZ یا به عبارتی بازیکن در برابر بازیکن و در برابر زامبی، هیجان تجربه بازی را دو چندان کرده است. به بیان ساده‌تر، در این بخش بازیکنان به دو تیم تقسیم شده و در حالی که با یکدیگر مشغول مبارزه هستند، وجود زامبی‌ها نیز شرایط را سخت‌تر کرده و همواره جزو دشمن خطرناک و دوم گیمرها به شمار می‌روند. Swarm Deathmatch، Swarm Domination و King of the Hill از دیگر حالت‌های بخش چندنفره آنلاین بازی محسوب می‌شوند.

World War Z PC-CODEX

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱۵٫۳GB اضافه شد

دانلود-بازی-World-War-Z

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-World-War-Z اسکرین-شات-بازی-World-War-Z اسکرین-شات-بازی-World-War-Z اسکرین-شات-بازی-World-War-Z اسکرین-شات-بازی-World-War-Z اسکرین-شات-بازی-World-War-Z

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

بر اساس نسخه رسمی CODEX با نام World War Z-CODEX فشرده سازی شده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است. حجم بازی از ۲۵٫۲گیگابایت به ۱۴٫۶گیگابایت کاسته شده است. مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۱۵ الی ۲۵دقیقه خواهد بود. فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۳۰گیگابایت است. حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است. از کتابخانه ی XTool که توسط Razor12911 توسعه یافته، استفاده شده است. info

World War Z is a heart-pounding four-player cooperative third-person shooter featuring massive swarms of zombies that recklessly rush their living prey. Focused on fast-paced gameplay — and inspired by the incredibly popular Paramount Pictures property of the same name — World War Z explores new storylines and characters from around the world in tense, overwhelming, gruesomely exciting missions crafted specifically for modern PCs.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 and later

Processor: Core i3-3220/AMD A10-5700

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GF650Ti/ Intel 630/ Radeon HD 5870

Storage: 35 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: 64 bit Windows 10, DX11

Processor: Intel Core i7-3970 @ 3.50GHz

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960 / Radeon R9 280

Storage: 35 GB available space

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

2) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی World War Z برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl و CorePack»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..