تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بودجه‌های فرهنگی برای ایجاد پیوند بین مبلغان و نوجوانان هزینه شود

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محسن قرائتی ظهر چهارشنبه در نشست شورای سیاست‌گذاری مهدویت که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد، با اشاره به آیه «وَ کَیْفَ تَکْفُرُونَ وَ أَنْتُمْ تُتْلی عَلَیْکُمْ آیاتُ اللَّهِ وَ فِیکُمْ رَسُولُهُ» اظهار کرد: آیه ۱۰۱ سوره آل‌عمران اثبات می‌کند که همیشه باید حجت خدا بر روی زمین باشد و استدلال مطلوبی برای اصل موضوع مهدویت است.

وی اضافه کرد: به گفته یکی از مراجع تقلید، اگر اصول دین و عقاید را برای نسل جوان بگوییم امام زمان (عج) بیشتر راضی است تا اینکه بخواهیم فروع دین را برای پیرمردان بگوییم.

این مفسر قرآن کریم تبلیغ چهره به چهره را برترین راهکار برای رسیدن به نتیجه دانست و عنوان کرد: فرهنگ دینی در میان جوانان قمی باید گسترش یابد و در این راستا دستگاه‌ها باید بودجه‌های فرهنگی را برای ایجاد پیوند میان مبلغان و نوجوانان هزینه کنند.

وی با بیان اینکه برای تأمین هزینه‌های تبلیغ دین فقط نباید به بودجه‌های دولتی نگاه داشته باشیم، مطرح کرد: روحانیون نقش اصلی را در تبلیغ بر عهده دارند و اگر با نسل نوجوان و کودکان رفیق شوند می‌توانند آموزه‌های دینی را به شیوه مطلوب ترویج دهند.

حجت‌الاسلام قرائتی با تأکید بر اینکه ارتباط طلاب فاضل انقلابی با نسل نو قمی به‌عنوان یک اولویت باید دنبال شود، تصریح کرد: استفاده از ظرفیت طلاب جوان در رسیدن به نتیجه بسیار تأثیرگذار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بودجه‌های فرهنگی برای ایجاد پیوند بین مبلغان و نوجوانان هزینه شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..