تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش در مناطق سیل زده گلستان

برپایی بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش در مناطق سیل زده گلستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالوهاب طاهری فرمانده ناوگان شمال  ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گیلان، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را خدمتگزار مردم دانست و اظهار کرد: در سیل اخیر کارکنان نیروی دریایی منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش با حضور در مناطق سیل‌زده استان گلستان برای کمک به سیل‌زدگان حضوری فعال داشتند.

وی به کمک‌رسانی یگان‌های عملیات ویژه نیروی دریایی ارتش با توجه به آموزش‌هایی که دیدند در مناطق سخت گذر استان گلستان اشاره کرد و افزود: بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش مجهز به اتاق عمل در مناطق سیل‌زده گلستان برپاشده است.

فرمانده ناوگان شمال با تأکید بر اینکه کمک به مردم در شرایط سخت از مأموریت‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: کارکنان نیروی دریایی ارتش برای خدمت‌رسانی به مردم مناطق سیل‌زده کشور شتافتند و توانستند کار بزرگی انجام دهند.

انتهای پیام/ب

صحبت های فرمانده ناوگان شمال در خصوص برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق سیل زده گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی بیمارستان صحرایی نیروی دریایی ارتش در مناطق سیل زده گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..