تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدارس کشور شنبه ۳۱ فروردین تعطیل نیست

نعمت‌الهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مدارس تهران 31 فروردین تعطیل نیست

امیرعلی نعمت‌الهی قائم مقام وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اخبار منتشره مبنى بر تعطیلی مدارس در روز شنبه، اظهار کرد: تعطیلی مدارس در روز شنبه ۳۱ فروردین ماه صحت ندارد و این خبر صحت ندارد.

همچنين مسعود ثقفی رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: آموزش و پرورش تهران تصمیمی براى تعطیلی مدارس در روز شنبه ۳۱ فروردین ماه ندارد.

وى گفت: مدارس در اين روز همچون گذشته به فعاليت خود ادامه مى دهند و دانش آموزان بايد سر كلاس هاى درس حاضر شوند.

انتهای پیام/

وضعیت تعطیلی مدارس در روز شنبه۳۱ فروردین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدارس کشور شنبه ۳۱ فروردین تعطیل نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..