تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خطیر، مدیر عامل استقلال را تکذیب کرد

معاون ورزشی باشگاه استقلال صحبت‌های فتحی در مورد تمدید قرارداد پاتوسی با استقلال را تکذیب کرد.

خطیر، مدیر عامل استقلال را تکذیب کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که امیر حسین فتحی (مدیرعامل باشگاه استقلال) طی ۲ روز گذشته از تمدید قرارداد آیاندا پاتوسی تا فصل آتی خبر داده بود، اما علی خطیر معاون این باشگاه پس از پایان دیدار برابر ماشین سازی این صحبت‌ها را تکذیب کرد.

خطیر درباره تمدید قرارداد پاتوسی گفت: قرارداد پاتوسی به آن شکلی که فکر می‌کنید، تمدید نشده است. قرارداد پاتوسی بند خرید دائم دارد و پول هم تهیه شده و آخر فصل وقتی پول را پرداخت کنیم، قرارداد به طور خودکار تمدید می‌شود.

پاتوسی این روزها ستاره تیم فوتبال استقلال محسوب می شود و عملکرد خوبش در نتیجه گیری این تیم تاثیر مستقیم داشته است.

بیشتر بخوانید:

نورافکن: از گل سه امتیاز قائدی بسیار خوشحال هستم

قائدی: به کورس قهرمانی بازگشتیم/ جواب اعتماد شفر را دادم

استقلال تهران یک - ماشین سازی تبریز صفر / آبی های پایتخت به رده دوم جدول رسیدند/شفر لیگ را برای پایتخت داغ نگه داشت

انتهای پیام/

جزئیات جدید درمورد تمدید قرارداد پاتوسی با استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خطیر، مدیر عامل استقلال را تکذیب کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..