تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفر: مهدی قائدی عالی بود

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از مهر: سرمربی تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در تیمش وجود ندارد، گفت: اینجا من رئیس هستم و می‌توانم به بازیکنان بگویم که چه کاری انجام دهند و چه کاری را نکنند.

شفر: مهدی قائدی عالی بود
وینفرد شفر پس از پیروزی یک بر صفر چهارشنبه شب استقلال تهران در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر مقابل ماشین سازی تبریز در جمع خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: به تیمم و هوادارانم تبریک می‌گویم. من از آن‌ها خواستم بیایند و تیم را تشویق کنند که آمدند و نود دقیقه از تیم ما حمایت کردند.

سرمربی استقلال تهران افزود: به تیمم تبریک می‌گویم. هوادران تا آخرین لحظه به تیم کمک کردند. هواداران عالی بودند. تیمم در ۱۰ دقیقه آخر خسته شده بود، اما هواداران به ما قدرت دادند.

وی افزود: به خاطر سفرهایمان کمی خسته بودیم. باید بگویم بازیکنان با تمام توان تلاش کردند. در اصفهان هم همین اتفاق افتاد.

وی درباره فرشید اسماعیلی صحبت کرد و گفت: او اشتباهی کرده بود و من جریمه اش کردم. از او خواستم با تمام قدرت بازی کند و گفتم هر وقت خسته شدی تو را عوض می‌کنم. همین طور هم شد. مهدی قائدی هم دو هفته پیش اعتراض کرد، اما در تمرینات عالی بود و همه کار کرد.

شفر ادامه داد: قبلاً هم گفتم دو بازیکن بایرن دعوا کردند، اما برای تیمشان بازی کردند و خوب بودند. می‌توانم بگویم من اینجا رئیسم و می‌توانم بگویم تو این کار را کن یا نکن یا برو و …. اما فلسفه من این است که بازیکن را تشویق کنیم و بتوانم از او استفاده کنیم. الان نورافکن اخراج شده است و ما به فرشید باقری نیاز داریم. به مدیر باشگاه هم نامه زدم و گفتم کار خوبی کردید او را جریمه کردید، اما باید از او بدر راستای تیم استفاده کنیم. تنبیه کردن و سرکوب کردن کارسختی نیست. باید به بازیکن انگیزه بدهیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

شفر در خصوص بازی با الهلال هم اظهار داشت: من می‌دانم آن‌ها قرار است فردا با نماینده‌ای از کشور تونس بازی کنند. تورنمنت دارند. ما باید به ابوظبی برویم و در آنجا بتوانیم کار کنیم و با آب و هوا هم عادت پیدا کنیم تا بتوانیم بهترین بازی را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: می‌خواهیم بگوییم تیم ما هیچ مشکلی ندارد و فوق العاده بودندِ باور کنید در تیم مشکلی نیست. اسماعیلی با وجود درد بازی کرد. شاید او را برای الهلال از دست بدهیم، اما او با تمام توانش بازی کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفر: مهدی قائدی عالی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..