تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خودرو مفهومی جنسیس مینت معرفی شد

پس از انتشار چند تیزر، جنسیس با معرفی خودرو شهری مفهومی خود با نام مینت در نمایشگاه نیویورک، همگان را شگفت‌زده کرده است.

پیش از شروع نمایشگاه نیویورک، می‌دانستیم جنسیس خودرو مفهومی جدیدی در آن معرفی خواهد کرد؛ اما معرفی خودرو شهری کامپکت در مخیله‌مان نمی‌گنجید. اکنون شرکت جنسیس با‌ معرفی جدید‌ترین خودرو مفهومی خود با نام Mint، همه را متعجب کرده است؛ زیرا این خودرو با تمامی نمونه‌های معرفی‌شده‌ی جنسیس تفاوت دارد.

جنسیس Mint مفهومی

جنسیس مینت با مفهومی آینده‌نگرانه و دراصل، برای مصارف روزمره در شهر ساخته شده است. در قسمت جلویی خودرو، با طراحی ساده‌ای مواجه‌ایم و جلوپنجره‌ی بزرگی دیده نمی‌شود. تاکنون، اطلاعاتی درباره‌ی مشخصات فنی این نمونه منتشر نشده است؛ اما مسئولان جنسیس اعلام کرده‌اند این خودرو با شعاع حرکتی ۳۲۰ کیلومتر و بسته‌ی باتری‌های ۳۲۰ کیلووات‌ساعتی با قابلیت شارژ سریع عرضه خواهد شد. باوجوداین، جنسیس مینت خودرویی بی‌دردسر و جالب برای استفاده‌ی روزمره به‌شمار می‌آید.

جنسیس Mint مفهومی

مقاله‌های مرتبط:

جنسیس با ایده‌ی افزایش فضای دردسترس داخل خودرو، از طراحی مینیمالیستی در کابین استفاده کرده تا در فضای مورد‌نیاز بیشتر صرفه‌جویی شود. بر‌خلاف خودروهای مفهومی دیگر، جنسیس مینت از هیچ صفحه‌نمایش یا کنسول وسط بزرگی بهره نمی‌برد؛ بلکه روی فرمان خودرو نمایشگر کوچکی قرار گرفته که به تلفن‌همراه شباهت دارد. علاوه‌براین درکنار فرمان، دکمه‌های بزرگی قرار گرفته و به راننده اجازه می‌دهد تنظیمات دلخواه خود را به‌راحتی انتخاب کند. با بهره‌گیری از سقف شیشه‌ای و رنگ تودوزی جذاب، جنسیس مینت هر علاقه‌مند به خودرویی را جذب می‌کند.

جنسیس Mint مفهومی

یکی از ویژگی‌های عجیب خودرو مفهومی جنسیس، بهره‌مندی از درهای قیچی‌شکل در قسمت عقب است که در نوع خود منحصر‌‌به‌فرد محسوب می‌شود. شرکت جنسیس عقیده دارد با بهره‌گیری از این نوع طراحی، ورود سرنشینان به قسمت عقب خودرو را راحت‌تر کرده است.

جنسیس Mint مفهومی

مانفرد فیتزجرالد، نایب‌رئیس جنسیس می‌گوید:

به‌عنوان برند، جنسیس از طراحی ارزشمند مترقی با آغوش باز استقبال می‌کند. خودرو مفهومی مینت این ایده را با دستیابی به‌ دیدگاه تقویت می‌کند که تاکنون ناشناخته بوده است. مینت به شهر تعلق دارد و مفتخریم خودرو تکاملی شهری خود را در نیویورک معرفی کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خودرو مفهومی جنسیس مینت معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..