تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرمان جدید وزیر ورزش: فدراسیون‌ها صرفه‌جویی کنند

مسعود سلطانی‌فر در نشست با رؤسای فدراسیون‌های ورزشی گفت: تشکر می‌کنم از کسانی که از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری حضور یافته و درخصوص تکنولوژی‌های جدید نانو صحبت کردند.

وی با بیان اینکه ورزش کشور به این تکنولوژی‌ها نیاز خواهد داشت، عنوان کرد: در هر سه بخش فضاها، لباس‌ها و دیگر خدمات دیگر ما می‌توانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم و ضریب بهره‌وری خودمان را بالا ببریم.

وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با امدادرسانی جامعه ورزش به آسیب دیدگان از سیل گفت: از روزهای نخسن فروردین برای کمک به سیل‌زدگان فعال شدیم و فدراسیون‌ها و سازمان‌های مردم نهاد به میدان آمدند و در این ارتباط بیش از 1100 سالن در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار گرفت و در این مدت بیش از 700 سالن در این مدت مورد استفاده قرار گرفت.

وی همچنین به خسارت‌هایی که در سیل اخیر به زیر ساخت‌های ورزشی وارد شده اشاره کرد و گفت: در شهرهای آسیب دیده از سیل بیش از 100 سالن در چند استان ما خسارت دید و برای تعمیر آنها سعی می‌کنیم منابعی را برای جبران این خسارات دریافت کنیم‌.

سلطانی‌فر حضور موثر فدراسیون‌های ورزشی در امدادرسانی را مورد توجه قرار داد و افزود: فدراسیون‌های قایقرانی، کوهنوردی، اتومبیلرانی، نجات غریق و دیگر فدراسیون‌ها به همراه هیئت‌های استانی فعال بودند ضمن اینکه در صحبت‌هایی که با استانداران استان‌های سیل‌زده داشتیم اکثرا از عملکرد ادارات کل ورزش استان‌ها راضی بودند.

وی با تاکید بر اینکه تلاش شده در این مدت برنامه‌های جامعه ورزش برای کمک به مردم سیل زده متمرکز شود, عنوان کرد: سیل اخیر ممکن است که در برخی مکان‌ها فروکش کرده باشد ولی باید این موضوع را دانست که در برخی از استان‌ها هنوز مردم درگیر عوارض این حادثه طبیعی هستند.

سلطانی‌فر گفت: بیش از 400 روستا در خوزستان تخلیه شده است. امروز آقای رییس‌جمهور تاکید داشتند که با توجه به وضعیت بد اسکان موقت در استان‌های سیل زده بویژه خوزستان کمک کنیم که وضعیت بهتری برای مردم ایجاد شود.

وزیر ورزش وجوانان ادامه داد: شاید تا یک سال دیگر مردم این استان‌ها درگیر عوارض سیل باشند و باید این موضوع را توجه داشته باشیم که کمک‌ها همچنان ادامه‌دار باشد و از منابع و امکاناتی که جمع آوری می‌کنیم به این استان‌ها ارسال کنیم.

وی اشاره به شرایط حساس کنونی، صرفه جویی در اعزام‌ها و منابع ارزی و ریالی را مورد تاکید قرار داد و گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در سال 98 این موضوع خواهد بود.

وزیر ورزش وجوانان بیان کرد که باید از صرف هزینه‌های بیهوده از جمله برپایی همایش‌ها، نشست‌ها، سفرها واعزام‌های غیر ضروری ممانعت به عمل آید و برنامه‌های ورزشی در جهت کسب سهمیه المپیک تدوین واجرایی شود.

وی با بیان اینکه می‌بایست درک درستی از شرایط اقتصادی کشور که درگیر تحریم‌های غیرعادلانه است داشته باشیم, اظهار داشت: همچنان که مردم فشار را در این وضعیت تحمل می‌کنند باید در ورزش نیز صرفه‌جویی کنیم.

سلطانی‌فر افزود: دشمن دیگر با دولت یا نظام کار ندارد بلکه با عملکرد اخیر خودش نشان داد که به فکر مردم ایران نیز نیست و سازمان‌های مردم نهاد را نیز تحریم کرده است. هر چند تجربه نشان داده که هیچ چیزی بالاتر از اراده ملت نیست.

254 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرمان جدید وزیر ورزش: فدراسیون‌ها صرفه‌جویی کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..