تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوستان سعید قاسمی را هم تکذیب کنید

برادر سردار جناب رمضان شریف سلام علیکم.
احتمالا به خاطر دارید دیدار دوستانه چند سال پیشمان را. با شما صریح و تلخ سخن گفتم و حضرتعالی دوستانه و صمیمی پاسخ گفتید. در اعتراض به این که چرا سپاه چنین می کند و چنان، فرمودید: خدمات سپاه در قبال این انتقادات هیچ است. گفتم: مشکل اصلی ویترین شماست، مردم بیش و پیش از آن که خدمات سپاه را ببینند کسانی را می بینند که به نام سردار و فرمانده سپاه حرف های نامربوط می زنند و رونق مسلمانی می برند. مثال هم زدم.

از جمله سعید قاسمی را نام بردم که با قرائت طالبانی از اسلام و انقلاب چوب حراج به آبروی سپاه و نظام زده است. گفتید: این افراد هیچ ربطی به سپاه ندارند و خود ما هم به رفتار و گفتار ایشان معترضیم.

گفتم: صراحتا تکذیبشان کنید تا بیش تر از این برای شما و مملکت دردسر درست نکرده اند. گفتید: برخی مصلحت ها دست و پایمان را بسته، معذوریم. حالا اما ظاهرا کارد به استخوان رسیده که مجبور شده اید در مقام سخنگوی سپاه پاسداران اعلام کنید: اظهارات سعید قاسمی دیدگاهی شخصی و فاقد اعتبار بوده و مورد تایید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نمی باشد. 
جز این هم البته از شما انتظاری نمی رفت. پای منافع ملی که در میان باشد دیگر نمی توان به اسم مصلحت چشم بر هر لاطائلی بست. فقط یک تقاضای برادرانه: بیش و پیش از آن که دیر شود بیانیه ای رسمی صادر کنید و نظائر سعید قاسمی را هم تکذیب بفرمایید. باور کنید هزینه اش امروز خیلی کم تر از فرداست.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوستان سعید قاسمی را هم تکذیب کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..