تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ربات‌های اسپات مینی را در حال کشیدن کامیون تماشا کنید

ویدئوی جدیدی از ربات‌های اسپات مینی بوستون داینامیکس به‌اشتراک گذاشته شده است که ربات‌های چهارپا را در حال بکسل کردن کامیونی بزرگ نشان می‌دهد.   

آخرین ویدیوی منتشرشده ربات چهارپای اسپات‌مینی، تعدادی ربات چهارپا را نشان می‌دهد که در حال کشیدن کامیونی بزرگ هستند. آبان‌ماه سال ۱۳۹۶، . اردیبهشت‌ماه سال گذشته نیز گفته شده بود که .

بوستون داینامیکس پیش‌تر نشان داده بود که ربات‌های پیشرفته‌ی اسپات مینی قادر هستند کارهای مختلفی به‌انجام برسانند. ربات چابک می‌تواند اشیاء را بردارد، از پله‌ها بالا برود و برخی کارهای منزل و دفتر کار را به انجام برساند.

مقاله‌های مرتبط:

اسپات‌مینی رباتی چهارپا است که برای فعالیت‌های داخلی در منزل و محیط کار طراحی شده است. بوستون داینامیکس پیش از اسپات مینی، ربات اسپات که برادر بزرگ‌تر اسپات‌مینی است را در سال ۲۰۱۵ معرفی کرد که برای فعالیت‌های داخلی و بیرونی طراحی شده بود. اسپات مینی نیز همانند برادر بزرگ‌تر خود با کمک بازوهای خود می‌تواند کارهای مختلفی انجام بدهد و حتی اشیاء را بلند کند. سیستم بینایی سه‌بعدی و سنسورهای ویژه‌‌ای که در این ربات مورد استفاده قرار گرفته‌اند، کمک می‌کنند تا اسپات مینی بتواند درک بهتری از پیرامون خود داشته باشد.

باتوجه به مشخصات ربات، اسپات مینی ۲۹.۹۳ کیلوگرم برابر با ۶۶ پوند وزن و ۶۰.۹۶ سانتی‌متر برابر با ۲ فوت ارتفاع دارد. براساس اعلام بوستون داینامیکس می‌تواند با طول عمری که دارد، باری ۱۳.۶۰ کیلوگرمی برابر با ۳۰ پوندی را به مدت ۹ دقیقه حمل کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ربات‌های اسپات مینی را در حال کشیدن کامیون تماشا کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..