تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین ویدئوی بررسی گوشی منعطف سامسونگ منتشر شد

اولین ویدئو از تست گوشی انعطاف پذیر سامسونگبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ از زمان معرفی گوشی انعطاف پذیر خود با نام گلکسی فولد - Glaxy Fold فرصت لمس این دستگاه را به کسی نداده بود، ولی حالا یکی از کارشناسان حوزه فناوری ضمن کار کردن با این گوشی هوشمند، بررسی‌های خود را در مورد آن ارائه داد.

بر طبق برنامه اعلام شده از سوی شرکت سامسونگ گوشی Galaxy Fold در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ به صورت رسمی به کاربران عرضه می‌شود و علاقمندان به این دستگاه ۱۹۸۰ دلاری می‌توانند با خرید آن از نزدیک و به صورت واقعی کار کردن با آن را تجربه کنند. گفتنی است؛ سامسونگ در حال حاضر قصد دارد تنها تعداد محدودی از این گوشی‌ها را به بازار عرضه کند.

اولین ویدئو از تست گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

کارشناسی که این گوشی را تست کرده است، گفت: هرچند سامسونگ تلاش زیادی را برای طراحی گلکسی فولد انجام داده است، ولی این دستگاه بر خلاف ظاهر مناسبش به نظر توانایی‌های مورد انتظار از یک محصول سامسونگ را ندارد. کیفیت صفحه نمایش این گوشی از آنچه تصور می‌کردم مناسب‌تر است و با وجود قابلیت انعطاف، تصاویری مطلوب را ارائه می‌دهد. ابعاد نمایشگر این دستگاه که بیشتر شبیه به تبلت است ۷.۳ اینچ است که مسلما اگر آن را خم کنیم، دستگاهی با ابعاد کوچکتر خواهیم داشت.

اولین ویدئو از تست گوشی انعطاف پذیر سامسونگ

این کارشناس در ادامه گفت: خرید این گوشی به عنوان یک تلفن همراه، خنده دار و مسخره به نظر می‌رسد، زیرا ابعاد بزرگ و ضخامت بیش از حد آن هنگام تاشدن، همراه داشتن این دستگاه را برای طولانی مدت بسیار سخت می‌کند. سامسونگ به خوبی توانسته است مکانیزم لولایی این گوشی را طراحی کند و هر کاربر پس از خم کردن آن به راحتی متوجه این موضوع خواهد شد.

Galaxy Fold به سهولت تا می‌شود و به دو قسمت مساوی تقسیم می‌گردد. گوشی انعطاف پذیر سامسونگ از لحاظ ویژگی‌های فنی گوشی قدرتمندی به حساب می‌آید و به امکاناتی از قبیل پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵، ۱۲ گیگابایت رم، ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۳۸۰ میلی آمپری مجهز است.

در ادامه ویدئویی از عملکرد این گوشی را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید: تیزر جدید گوشی‌ انعطاف‌پذیر سامسونگ منتشر شد +فیلم

انتهای پیام/

عملکرد گلکسی فولد را از نزدیک مشاهده کنید +فیلم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین ویدئوی بررسی گوشی منعطف سامسونگ منتشر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..