تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور فعال گروه مالی اقتصادنوین در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

گروه مالی اقتصادنوین در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۹) که از تاریخ ۲ الی ۵ اردیبهشت ۹۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، میزبان شرکت‌کنندگان و فعالان اقتصادی خواهد بود.

حضور فعال گروه مالی اقتصادنوین در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این نمایشگاه که با هدف معرفی دستاورد‌ها و ابزار‌های صنعت مالی به سرمایه‌گذاران، فعالان اقتصادی و آحاد جامعه برگزار می‌شود، گروه مالی اقتصادنوین متشکل از بانک اقتصادنوین و شرکت‌های تامین سرمایه نوین، کارگزاری تامین سرمایه نوین، مشاور سرمایه‌گذاری تامین سرمایه نوین، پرداخت نوین آرین، بیمه نوین، لیزینگ اقتصادنوین و خدمات ارزی و صرافی اقتصادنوین با استقرار در غرفه‌های مشترک، توانمندی‌ها و دستاورد‌های خود را در قالب ارائه زنجیره کاملی از خدمات پولی و مالی، در معرض دید بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار خواهند داد.


علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه‌های گروه مالی اقتصادنوین می‌توانند به سالن ۳۸ غرفه ۱۵ و سالن ۳۱A غرفه ۶ این نمایشگاه مراجعه کنند. همچنین مدیران و کارشناسان بانک اقتصادنوین و شرکت‌های گروه با حضور در غرفه‌های یاد شده، آماده پاسخگویی به پرسش‌های بازدیدکنندگان در امور بانکی، مالی و سرمایه‌گذاری خواهند بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور فعال گروه مالی اقتصادنوین در دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..