تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب مشاور جهت امکان سنجی ومکان یابی ساماندهی صنوف آلاینده در سنندج

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،  ازانتشار فراخوان جهت انتخاب مشاور در راستای ساماندهی صنوف آلاینده در سنندج خبر داد و گفت: این مهم در راستای مکان یابی و امکان سنجی جهت ایجاد مجتمع‌های صنفی در خارج از محدوده شهر انجام می‌شود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج اظهار داشت: بر اساس شیوه نامه ساماندهی مشاغل آلاینده ابلاغیه هیئت وزیران این شهرداری بعنوان دبیر کارگروه ساماندهی مشاغل آلاینده شهرستان انتخاب شده است.

تورج سلطنت پوری عنوان کرد: یکی ازرسالت‌های کاری این سازمان در راستای ساماندهی صنوف آلاینده وشناسایی و تهیه اطلس مشاغل آلاینده در قالب ۵ اتحادیه است.

وی از انتشار فراخوان جهت انتخاب مشاور در راستای مکان یابی و امکان سنجی انتقال صنوف آلاینده به خارج از شهر خبر داد و گفت: از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح ساماندهی صنوف آلاینده می‌توان به بهبود فضای کالبد شهری و همچنین بهبود محیط کسب و کار و شرایط فعالیت اقتصادی در بستر شهر و کاهش ترافیک اشاره نمود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج اعلام کرد: اتحادیه فلزکاران، درودگران، نمایشگاه داران اتومبیل، تعمیرکاران و مصالح فروشان از جمله صنوفی هستند نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام خواهد شد.

وی عنوان کرد: در صورت اجرای طرح ساماندهی صنوف آلاینده بالغ بر ۴ هزار صنف از محدوده شهری خارج و در مجتمع‌های صنفی در حریم خارج از محدوده شهر ساماندهی می‌شوند.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب مشاور جهت امکان سنجی ومکان یابی ساماندهی صنوف آلاینده در سنندج»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..