تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تندیس "سفیر مهربانی &a

ساعت: 08:39 منتشر شده در مورخ: 1398/01/28 شناسه خبر: 1477193

با حضور خیرین مدرسه ساز، خیرین حمایت از کودکان سرطانی، هنرمندان و مسئولان استانی تندیس سفیر مهربانی شمیم مهر در حمایت از کودکان سرطانی به فرهاد قائمیان بازیگر مطرح و بنام کشور اهدا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، با حضور خیرین مدرسه ساز، خیرین حمایت از کودکان سرطانی، هنرمندان و مسئولان استانی تندیس سفیر مهربانی شمیم مهر در حمایت از کودکان سرطانی به فرهاد قائمیان بازیگر مطرح و بنام کشور اهدا شد.

فرهاد قائمیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبر تحلیلی سبلان‌ما،تبریک ایام اعیاد ماه شعبان و سال نو جدید به همه اردبیلی ها اظهارداشت: فرهاد قائمیان بازیگر محبوب اردبیلی به عنوان نخستین سفیر مهربانی بنیادحمایت از کودکان بی سرپرست و سرطانی استان اردبیل معرفی شد و نشان بنیاد را برسینه زد.

  نشان عالی خیّرین مدرسه ساز که منقش به تصویر مرحوم علیپور بزرگ خیّر مدرسه ساز کشور است به وی به عنوان عضو افتخاری مجمع خیّرین مدرسه ساز استان اردبیل اهدا شد.

قائمیان پس از این مراسم از بخش های مختلف ساختمان بنیاد حمایت از کودکان بی سرپرست بازدید و از کودکان سرطانی این مجموعه دلجویی و دیدار کرد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تندیس "سفیر مهربانی &a»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..