تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمک یک میلیاردی اصناف مازندران به سیل زدگان/ مشارکت بازاریان در ساخت 200 واحد مسکونی

ساعت: 08:13 منتشر شده در مورخ: 1398/01/28 شناسه خبر: 1477188

رئیس بسیج اصناف مازندران گفت: با برگزاری جلسات و پیگیری با اتاق‌های اصناف، ادارات صنعت و اتحادیه‌های صنفی استان، مبلغ نقدی یک میلیارد و 100 هزار تومان از سوی بازاریان به سیل زدگان استان کمک شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، پیرو طرح جهاد همبستگی ملی  که از سوی سردار غیب پرور اعلام شده است، بنا است تا هر مسجد در سراسر کشور، ساخت یک منزل مسکونی و هر کاسب تأمین یک کالای اساسی را عهده‌دار شود و مجموعه بانک‌های کشور، هر بانک یک مدرسه را تقبل کند.
 
گفتنی است در حال حاضر تمهیدات لازم آن در حال انجام است و این طرح برای بازسازی و نوسازی مردم سیل‌زده کشور با همت مردم و محوریت مساجد انجام می‌شود.
 
 این اقدام یک دعوت ملی است که توسط بسیج در حال انجام است و مشارکت اصناف، مسجد، مردم و بانک‌ها در عملیاتی شدن این طرح بسیج بسیار موثر و حیاتی است.

برای کمک به مردم مناطق سیل‌زده قرارگاه جهادی سپاه در هر استان تشکیل شده است و قرار است هر بازاری یک کالای اساسی را به مردم آسیب دیده هدیه کند.

آنچه امروز برای واحدهای صنفی خسارت دیده کارساز است کمک‌های نقدی است. این کمک‌ها می‌تواند نیازهای به روز این واحدهای صنفی را برطرف کند.

محمد ابراهیمی رئیس بسیج اصناف مازندران در این‌باره به خبرنگار ما گفت: این طرح، طرح بسیار خوبی است که مشارکت اصناف و بازاریان را با سازمان بسیج برای آبادانی، نوسازی و کمک به سیل‌زدگان به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اعلام آمادگی اصناف و بازاریان مازندران به این طرح، بیان کرد: اصناف و بازاریان مازندران همواره در تمام حوادث و بحران‌ها طی دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و پس از آن، حضور پر رنگ و مستمری داشتند و در سیل اخیر نیز به یاری هموطنان خود شتافته‌اند.

رئیس بسیج اصناف مازندران متذکر شد: قبل از ابلاغ این طرح، با برگزاری جلسات و پیگیری با اتاق‌های اصناف، ادارات صنعت و اتحادیه‌های صنفی استان، مبلغ نقدی یک میلیارد و 100 هزار تومان از سوی بازاریان به سیل زدگان استان کمک شد.

وی اعلام کرد: علاوه بر این کمک نقدی، طی جلسه‌ای که اصناف با کمیته امداد و بهزیستی برگزار شد مقرر شد تااصناف در ساخت  200 واحد مسکونی تحت پوشش این ارگان‌ها و افراد غیر پوشش با برآورد هر واحد 62 میلیون تومان مشارکت کنند.

رئیس بسیج اصناف مازندران تصریح کرد: اصناف و بازاریان مازندران اعلام کردند که برای هر واحد مبلغ 25 میلیون تومان کمک کنند که با احتساب ساخت 200 واحد مسکونی برای سیل زدگان، کمک آن‌ها به 5 میلیارد تومان در این بخش خواهد رسید.

به گفته ابراهیمی، ابلاغ اجرای طرح جهاد همبستگی ملی طی روز گذشته به دست ما رسید و در اولین فرصت، جلسه پیگیری و مشارکت اصناف در این طرح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمک یک میلیاردی اصناف مازندران به سیل زدگان/ مشارکت بازاریان در ساخت 200 واحد مسکونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..