تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه فولاد، آلومینیوم، روی و طلا در تالار محصولات صنعتی و معدنی

کالا

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه میزبان عرضه یک هزار و ۵۰۰ تن شمش هزار پوندی آلومینیوم، ۳ هزار و ۳۰۰ تن سبد میلگرد، ۲۰۰ تن شمش روی، ۱۰ هزار تن شمش بلوم و ۱۹ کیلوگرم شمش طلا است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)  و به نقل از کالا خبر،امروز ۹ هزار و ۴۱۰ تن قیر در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می شود. این گزارش حاکی است، ۷۷ هزار و ۸۸ تن قیر، وکیوم باتوم، مواد شیمیایی و سلاپس واکس نیز در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران عرضه می شود.

همچنین تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران، روز سه شنبه ۲۷ فروردین ماه، میزبان دادوستد بیش از ۷۰ گرید مواد پلیمری به میزان ۴۵ هزار و ۲۹۶ تن بود.طی این روز و در تالار مذکور ۲ هزار تن وکیوم باتوم نیز معامله شد.

این گزارش حاکی است، تالار محصولات صنعتی و معدنی شاهد معامله ۱۰ هزار تن شمش بلوم، یک هزار تن مس کاتد۲ و ۱۲ تن کنسانتره فلزات گرانبها بود. براساس این گزارش، ۱۴ هزار و ۵۰ تن قیر نیز در تالار صادراتی بورس کالای ایران به فروش رسید. تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران هم در این روز شاهد دادوستد ۵ کیلوگرم زعفران رشته ای بود. بازار فرعی بورس کالای ایران نیز معامله ۳۰۰ تن شیرخشک را تجربه کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه فولاد، آلومینیوم، روی و طلا در تالار محصولات صنعتی و معدنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..