تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمیته مقابله با تحریم در وزارت اقتصاد فعال است

دژپسند

وزیر اقتصاد گفت کمیته مقابله با تحریم در وزارت اقتصاد از چندین ماه قبل تشکیل شده و به طور مستمر رصد، پایش و تحلیل آخرین اقدامات تحریمی آمریکا را در دستور کار داشته و برای مقابله با تحریم ها اقدامات و تمهیدات خوبی داسته است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) و به نقل از شادا، فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصادی و دارایی در هشتاد و چهارمین جلسه نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی ایران با اشاره به شرایط اقتصادی کشور اظهار کرد: بحث‌های اقتصادی در شرایط آرام و طبیعی می‌تواند موثر باشد، اما با توجه به شرایط خاص کشور باید واکنش متفاوت و متناسب با شرایط تحریمی داشته باشیم.
وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره به تحریم‌های بین المللی اظهار کرد:کمیته مقابله با تحریم در وزارت اقتصاد از چندین ماه قبل تشکیل شده  و با توجه به شرایط پیش رو تلاش کرده تصمیماتی گرفته شود که بخش خصوصی کمتر آسیب ببیند هرچند انتطاراتی برای مقابله با تحریم‌ها داریم و در شرایط مناسب تصمیماتی نیز اتخاذ خواهیم کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمیته مقابله با تحریم در وزارت اقتصاد فعال است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..