تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سهرابی: دوچرخه سواری ایران رو به نابودی است/ برای رضای خدا رکاب می‌زنیم

مهدی سهرابی ملی پوش دوچرخه سواری جاده کشورمان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: بازیکنان ملی پوش با کمترین امکانات در اردو برای مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان تمرین می‌کنند. باید از کادر فنی تشکر کرد که با وجود امکانات کم بیشترین زحمت را می‌کشند. امیدوارم با حداقل امکانات نتیجه خوبی کسب کنیم. با وجود چنین شرایطی دوچرخه سواری ایران رو به نابودی است. بزرگترین مشکل فدراسیون‌ها مالی است. فدراسیون دوچرخه سواری نیز از این موضوع رنج می‌برد. تهیه امکانات و تجهیزات دوچرخه بسیار سخت است.

او افزود: در سال‌های گذشته باشگاه‌های دوچرخه سواری فعال بودند و ملی پوشان می‌توانستند در ۸ مسابقه بین المللی شرکت کنند. تیم‌های باشگاهی از نظر مالی و تجهیزات بازیکنان را حمایت می‌کردند، اما در حال حاضر غیر فعال شده اند. با این شرایطی که وجود دارد نتایج خوبی را برای فدراسیون دوچرخه سواری نمی‌بینم. اگر تیم ملی از نظر بودجه حمایت نشود شرایط بدتر از حال خواهد شد.

اکثر باشگاه‌های دوچرخه سواری غیر فعال هستند

سهرابی در ادامه عنوان کرد: روز‌های خوبی برای دوچرخه ایران نمی‌بیینم. باید باشگاه‌های دوچرخه سواری از بازیکنان حمایت کنند که البته اکثر آن‌ها غیر فعال شده است.

او درباره منبع درآمد ملی پوشان گفت: ۲ سال است که حتی هزار تومان نیز از هیچ باشگاهی دریافت نکرده ایم و اکنون برای رضای خدا ورزش می‌کنم و امیدوارم خدا عاقبت ما را به خیر کند. اگر به یک ماه گذشته باز گردیم هزینه‌ای که ملی پوشان برای رقابت‌های قهرمانی آسیا کرده اند حداقل یک و نیم میلیارد تومان است. برای هر دوچرخه‌ای که توسط بازیکن خریداری شده بیش از ۱۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

از صالحی امیری تشکر می‌کنیم

سهرابی تصریح کرد: باید از صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک برای حضور در فدراسیون دوچرخه سواری تشکر کرد. خدا را شکر کدورتی که بین فدراسیون دوچرخه سواری و کمیته ملی المپیک به وجود آمده بود رفع شد.

او در پایان گفت: امیدوارم مسئولان حداقل امکانات را برای دوچرخه سواری فراهم کنند. دوچرخه سواری ایران نیاز به حمایت ویژه دارد.

بیشتر بخوانید:

مدیر روابط‌ عمومی فدراسیون دوچرخه سواری استعفا کرد

بازدید صالحی امیری از فدراسیون دوچرخه سواری

قمری: فدراسیون دوچرخه سواری نباید خود را مجزا از کمیته ملی المپیک بداند

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سهرابی: دوچرخه سواری ایران رو به نابودی است/ برای رضای خدا رکاب می‌زنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..