تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جدیدترین مدل‌های کتانی برای بهار ۹۸

۸۵۲۶۷۹

۴۳۸ 

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: با تغییر فصل، برند‌های مختلف و مشهور جهان نیز محصولات جدید خود را روانه بازار می‌کنند. یکی از اکسسوری‌هایی که در صنعت مد و فشن اهمیت زیادی دارد، کتانی‌ها هستند. مدل‌های مختلفی از کتانی‌ها برای بهار ۲۰۱۹ روانه بازار شده اند که در ادامه آن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.

کفش فیوچر

جدیدترین مدل‌های کتانی برای بهار ۹۸

یکی از کفش‌هایی که به تازگی مد شده است، کفش‌های کتانی عجیبی هستند که با نام کفش‌های «چانکی» شناخته می‌شوند. البته این مدل کفش‌ها از سال ۲۰۱۸ روانه بازار شدند، اما در سال ۲۰۱۹ نیز همچنان طرفداران خود را دارند و به عنوان یکی از ترند‌های سال ما را همراهی می‌کنند. این طرح از جدیدترین مدل‌های کتانی برندهایی، چون آدیداس، لویی ویتون و گوچی الهام گرفته است.

از آنجا که طرح‌های این کتانی‌ها کمی عجیب و غریب و به دور از زیبایی ست، در ابتدا که روانه بازار شدند، طرفداران زیادی نداشتند، اما کم کم محبوبیت خود را در میان مردان و زنان پیدا کردند. در کتانی‌های چانکی، طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی به کار می‌روند که ست کردن آن‌ها را با بقیه بخش‌های استایل تان ساده‌تر می‌کند. بهترین مدل‌های این کفش را در بهار ۲۰۱۹، برند‌های آدیداس «Originals Falcon»، نایک «Zoom ۲K» و برند اسیکس «GEL-Kayano ۵» تولید کرده اند.

کفش‌هایی با جنس‌های مختلف پارچه

جدیدترین مدل‌های کتانی برای بهار ۹۸

تکنولوژی ثابت کرده که چیز غیر ممکنی وجود ندارد، بنابراین از تغییرات نباید تعجب کرد. این تغییرات گفته شده حتی در کفش‌هایی که برای بهار ۲۰۱۹ روانه بازار شده اند هم صادق است. شاید در نگاه اول به این کف کفش‌ها کمی تعجب کنید، اما خیل زود با آن ارتباط برقرار خواهید کرد. چیزی که در این مدل کفش‌ها به چشم می‌آید، بافت آن است. منظور از بافت همان جنس کفش یا پارچه‌ای ست که برای آن استفاده شده. شما می‌توانید کفش‌هایی با بافت‌هایی متنوع، از جین گرفته تا حصیری و ... را مشاهده کنید.

اسنیکر سفید

جدیدترین مدل‌های کتانی برای بهار ۹۸

آیا کتانی سفید هیچ وقت از مد افتاده است؟ خیر. کتانی‌های سفید، از این رو که رنگی خنثی داشته و طراحی مینیمالیستی دارند، همیشه طرفداران زیادی را به سمت خود جلب می‌کند. در واقع فردی نیست که در کلکسیون کفش‌های خود، کتانی سفید نداشته باشد. اما امسال اسنیکر‌های سفید، جای کتانی‌های سفید را گرفته اند. اسنیکر‌های متنوعی در بازار موجود است، اما چیزی که امسال اهمیت زیادی دارد، رنگ آنهاست که در میان تمام رنگ ها، رنگ سفید در بهار امسال تبدیل به ترند شده است. شما می‌توانید این مدل کفش را به سادگی با هر طرح و رنگ لباسی که به تن دارید، ست کنید و از جذابیت استایل مدرنی که به ظاهرتان می‌دهد، لذت ببرید.

کفش‌های هوشمند

جدیدترین مدل‌های کتانی برای بهار ۹۸

بازار تکنولوژی داغ است و صنعت ساخت کفش هم از آن استفاده می‌کند؛ از تغییر رنگ گرفته تا امکان شارژ باتری، همگی امکاناتی هستند که کفش‌های هوشمند ارائه می‌دهند؛ کفش‌هایی که هم قرار است راحت باشند و هم شیک. به عنوان مثال آدیداس مدتی است که در زمینه تولید کفش‌های سه بعدی مختص پای هر فرد دست به کار شده است یا اسنیکیرز یک کفش ورزشی طراحی کرده که از گوگل مپ استفاده می‌کند تا به صاحبانش بگوید چطور باید قدم به قدم به محل مورد نظرشان بروند. این کفش از طریق ویبره یا لرزش کفی کفش به شخص می‌گوید به کدام سمت برود و کی به مقصد رسیده است.

کتانی‌های نئون

جدیدترین مدل‌های کتانی برای بهار ۹۸

امسال در بازار کفش، کتانی‌هایی را خواهید دید که از رنگ‌های نئون در طرح‌های خود استفاده کرده اند، این مدل از طراحی‌های دهه ۹۰ میلادی الهام گرفته اند. البته این کتانی بیشتر برای مد خیابانی طراحی شده و با استایل کژوال جور در می‌آید. اگر شما هم دوست دارید که در شب تمام چشم‌ها را به سمت کفش‌های خود جلب کنید، می‌توانید این مدل کفش‌های نئون را به پا کنید. از میان رنگ‌های نئون، رنگ زرد فسفری برای بهار امسال، طرفداران بیشتری دارد.

کفش بسکتبال

جدیدترین مدل‌های کتانی برای بهار ۹۸

یکی از کفش‌هایی که نایک به عنوان کفش‌های بسکتبال در سال ۱۹۸۵ طراحی کرده، این مدل کفش می‌باشد که در بهار ۲۰۱۹ نیز تبدیل به ترند سال شده اند. لایه‌ای بودن رویه این کفش‌ها دست طراحان را در انتخاب رنگ‌های مختلف باز گذاشته است. البته تنوع رنگی این مدل کفش‌ها نسبت به سال‌های قبل بسیار بیشتر شده. اگر چه این کفش‌ها تنها به هدف کفش بسکتبال طراحی شده، اما اخیرا از آن به عنوان کفش‌های اسکیت نیز استفاده می‌شود.

کتانی‌های محصول مشترک

جدیدترین مدل‌های کتانی برای بهار ۹۸

یکی دیگر از مدل کتانی‌هایی که طرفداران خاص خود را دارد، کتانی‌هایی ست که از همکاری برند‌های مختلف با هم تولید شده اند. این کتانی‌ها برخلاف کتانی‌های مینیمالیست، ظاهری بسیاری شلوغ دارند و بیشتر از کفش، شبیه یک اثر هنری می‌باشند. این مدل برای افرادی که دوست دارند همیشه متفاوت از دیگران باشند و سبک‌های خاص و منحصر بفرد را می‌پسندند، پیشنهاد می‌شود. از آنجا که این کفش‌ها بسیار توی چشم اند، بهتر است لباس‌هایی که به همراه آن‌ها به تن می‌کنید، ساده باشند تا شلوغی بیش از حد آن توی ذوق نزند.

منبع: fashionbeans




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جدیدترین مدل‌های کتانی برای بهار ۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..