تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور وزیر ارتباطات برای تسریع بازسازی ساختمان‌های پست مناطق سیل زده

دستور وزیر ارتباطات برای تسریع بازسازی ساختمان‌های پست مناطق سیل زدهبه گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای فنی وزارت متبوع دستور تسریع در بازسازی همه ساختمان های اداری مربوط به شرکت ملی پست و پست بانک، تخریب شده در سیل اخیر را صادر کرد.

در بخشی از این دستور که به حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست و بهزاد شیری مدیرعامل پست بانک صادر شده آمده است:

به منظور ایجاد شور و شوق و انگیزه و امید، افزایش روحیه و کاهش فشار روانی ناشی از حادثه و برگرداندن روال عادی زندگی در مناطق حادثه دیده، لازم است تا در اسرع وقت از محل اعتبارات نسبت به بازسازی کلیه ساختمان های خود که در سیل آسیب دیده اند اقدام و دستورات لازم برای شروع مجدد فعالیت های روزانه ادارات تابعه صادر شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور وزیر ارتباطات برای تسریع بازسازی ساختمان‌های پست مناطق سیل زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..