تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سومین جشنواره سراسری هه لپه رکی بانه آغاز شد

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سومین جشنواره سراسری هه لپه رکی بانه در آخرین روز‌های فروردین ماه سال ۹۸ با حضور گروه‌های هنری از استان‌های کردستان، خراسان شمالی، کرمانشاه، ایلام و آذربایجان غربی به مدت سه روز در شهرستان بانه آغاز شد.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی بزم‌های بادینان با تدریس شهاب موسایی و کارگاه بزم‌های مریوان با تدریس عطا شکیبایی در روز‌های ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه در بخش جنبی این جشنواره پیش بینی شده است.

برگزاری ۲ پنل تخصصی با موضوع‌های نمادشناسی و اسطوره در هنر هه لپه رکی از دیگر بخش‌های سومین جشنواره هه لپه رکی بانه است که با حضور قطب الدین صادقی، علیرضا اسماعیلی، عبدالکریم سروش و امید زارعی در این دوره از جشنواره برگزار می‌شود.

خوانش مقاله با عنوان هه لپه رکی در مریوان توسط کریم خاوری و حسین احمدی همزمان با ۲۹ فروردین و در سومین روز از جشنوراه برای علاقه‌مندان ارائه خواهد شد.

عبد الکریم سروش، علیرضا اسماعیلی، بهمن حاج امینی، امید زارعی و علی جهانی اعضای هیات داوران مرحله نهایی این دوره از جشنواره هه لپه رکی بانه را عهده دار هستند.

گروه ئاگرین از بانه، گروه ایستم از خراسان، گروه چالاک از بانه، گروه دوانزه سوار از مریوان، گروه دوانزه سواره قه لا از مریوان و گروه دیلان از ارومیه از جمله گروه‌های هستند که در سومین جشنواره کشوری هه لپه رکی بانه به اجرای برنامه هنری خواهند پرداخت.

گروه زریان از سقز، گروه سیجار دانیکش از مریوان، گروه سابلاغ از مهاباد، گروه سیروان از ایلام، گروه ایلامیان از ایلام، گروه کورد از کرمانشاه، گروه گووند از ارومیه و گروه نیشتمان از بانه از دیگر گروه‌های راه یافته به مرحله پایانی این جشنواره هستند.

لازم به ذکر است همزمان با آیین افتتاحیه سومین جشنواره هه لپه رکی بانه از سایت جشنواره به آدرس http://halparkehfestivalbaneh.com رونمایی شد.

انتهای پیام/ع




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سومین جشنواره سراسری هه لپه رکی بانه آغاز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..