تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمادگی ستاد مدیریت بحران اردبیل برای کنترل شرایط احتمالی جوی پیش رو

ساعت: 21:37 منتشر شده در مورخ: 1398/01/27 شناسه خبر: 1477155

مدیر کل مدیریت بحران اردبیل از ورود سامانه جوی جدید به محدوده استان خبرداد و گفت: ستاد مدیریت بحران اردبیل برای ورود سامانه جوی جدید به استان آمادگی لازم را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،فرهاد عبدالعلی‌پور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل ظهر امروز در جلسه کارگروه بلایای طبیعی و طوفان اردبیل اظهار داشت: با توجه به اخطاریه هواشناسی مبنی بر ورود سامانه جدید و احتمال وزش تندباد و بارش باران و برف در ارتفاعات و کاهش دما، تمامی اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و دستگاه‌های اجرایی باید در آمادگی کامل وظایف خود را انجام دهند.

عبدالعلی‌پور گفت: با در نظر گرفتن شرایط جوی پس از ورود سامانه به استان، خودداری از تردد در مجاورت ساختمان‌های نیمه کاره، فرسوده و درختان و بازدید فنی تابلوهای بزرگ در سطح شهر ضروری است.

وی بر ایجاد تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به گلخانه‌ها و کندوهای زنبور عسل و اجتناب از اتراق در نقاط پایین دست و دامنه کوه‌ها به دلیل ذوب شدن برف و سراریز شدن آن به پایین دست تاکید کرد و گفت: انتظار می‌رود مردم از توقف در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌های مواصلاتی استان با توجه به احتمال ریزش کوه به داخل جاده خودداری کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمادگی ستاد مدیریت بحران اردبیل برای کنترل شرایط احتمالی جوی پیش رو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..