تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویب احداث خط دوم انتقال گاز استان اردبیل / مجتمع گلخانه‌ای در منطقه مغان احداث می شود

ساعت: 21:37 منتشر شده در مورخ: 1398/01/27 شناسه خبر: 1477154

استاندار اردبیل گفت:با دستور وزیر نفت و موافقت مدیرعامل شرکت ملی گاز کشور، ایجاد خط دوم انتقال گاز استان تصویب شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل امروز در دیدار با مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران با بیان این خبر افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی نمین و مناطق آزاد تجاری صنعتی استان، احداث ۳۵۰۰ هکتار مجتمع گلخانه‌ای در استان و برنامه‌های اشتغال استان اردبیل ایجاب می‌کرد که خط دوم انتقال گاز استان قطعی و وارد فاز عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه سهم اشتغال بخش کشاورزی و بخصوص شهرک‌های گلخانه‌ای استان ۲۵ هزار نفر هدفگذاری شده است که شمال استان با دارا بودن شرایط ایده آل از قبیل آب فراوان و زمین حاصلخیز مستعد اجرای طرح‌های کشاورزی و گلخانه‌ای است، گفت: مجتمع گلخانه‌ای در منطقه مغان به مساحت ۲۵۰۰ هکتار در حال احداث است که با نهایی شدن تامین گاز مورد نیاز که طی قرارداد فی مابین سرمایه گذاران این بخش با شرکت ملی گاز کشور انجام می‌گیرد شاهد تحول عظیم تولیدگلخانه‌ای و اشتغال جوانان استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویب احداث خط دوم انتقال گاز استان اردبیل / مجتمع گلخانه‌ای در منطقه مغان احداث می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..