تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کارگردان زن سینما «نقره داغ» را می‌سازد

کارگردان زن سینما «نقره داغ» را می‌سازدمریم دوستی نویسنده و کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت «نقره داغ» به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بازنویسی نهایی فیلمنامه این اثر به پایان رسید و در حال برنامه ریزی و شروع پیش تولید جدی آن هستیم. در آینده‌ای نزدیک کار را کلید خواهیم زد.

وی با اشاره به موضوع «نقره داغ» عنوان کرد: موضوع این فیلم اجتماعی است. هر مشکلی که در جامعه و یا خانواده به وجود می‌آید این زنان هستند که زودتر از هرکسی درگیر آن می‌شوند و آسیب می‌بینند؛ این موضوع اصلی «نقره داغ» است.

گفتنی است فیلم سینمایی «نقره داغ» به کارگردانی مریم دوستی و نویسندگی کریم خودسیانی و حمزه صالحی است. مریم دوستی پیش از این فیلم سینمایی «دریاچه ماهی» را تولید کرد که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کارگردان زن سینما «نقره داغ» را می‌سازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..