تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه یک ناشر از گرانی کاغد و اثر آن بر نمایشگاه کتاب

مشکل ما نبود کاغذ استامیر علی بیگ مدیر انتشارات فیروزه، در خصوص حضور این انتشارات در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در این دوره از نمایشگاه کتاب تهران، انتشارات فیروزه بالای ۵۰۰ عنوان کتاب را راهی مصلی خواهد کرد.

علی بیگ در خصوص مناسب بودن مکان برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: مصلی دسترسی راحت تر و در مرکز شهر قرار دارد. حضور در شهر آفتاب برای مردمی که از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمی‌کنند، بسیار سخت است، مصلی این امکان را برای کارمندان نیز فراهم می‌کند تا از بعدازظهر‌های نمایشگاه کتاب استفاده کنند.

علی بیگ با اشاره به تغییر و تحولات نرخ ارز و به تبع آن گرانی کاغذ بیان کرد: در حال حاضر مشکل اصلی ما نبود کاغذ است. ما کار برای تولید به وفور داریم و کار‌های تولیدی بازار خاص خود را دارند، ولی نبود کاغذ امکان چاپ آن‌ها را به ما نمی‌دهد.

وی ادامه داد: انتشارات فیروزه ناشر موفق در زمینه چاپ کتاب‌های علوم انسانی است و بالغ بر ۳۰ الی ۴۰ عنوان اثر تازه داریم، ولی در حال حاضر به دلیل نبود کاغذ چاپ آن‌ها متوقف شده و ۳۰ درصد کتاب‌های چاپ قبل نیز امکان تجدید چاپ ندارند.

مدیر انتشارات فیروزه در خصوص تغییر زمان برگزاری نمایشگاه کتاب گفت: باید شرایط را به دلیل ماه مبارک رمضان درک کنیم. از نظر من بهترین زمان برگزاری نمایشگاه کتاب زمانی است که با امتحانات مدارس تداخل نداشته باشد تا حس خوب مطالعه برای همه مردم ایجاد شود؛ ولی فکر نمی‌کنم که این تغییر در زمان برگزاری نمایشگاه تاثیری در استقبال مردم داشته باشد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه یک ناشر از گرانی کاغد و اثر آن بر نمایشگاه کتاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..