تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تسلیم شیاطین در برابر بارسلونا و فرشته‌ای به نام مسی/ تداوم تاریخ سازی آژاکس با حذف یوونتوس

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب ۲ دیدار همزمان برگزار شد که تیم های بارسلونا و آژاکس با شکست منچستریونایتد و یوونتوس راهی نیمه نهایی شدند.

بارسلونا ۳ (۴) - منچستریونایتد ۰ (۰)

تیم های بارسلونا و منچستریونایتد در حالی در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند که بازی رفت با پیروزی یک بر صفر آبی اناری ها به پایان رسید. در این مسابقه نیز بارسلونا سه گل دیگر به ثمر رساند تا با پیروزی چهار بر صفر در مجموع ۲ مسابقه راهی دور بعد شود.

در این مسابقه بارسلونا همانند بازی رفت هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی داور یک پنالتی به سود آنها اعلام کرد که البته پس از استفاده از VAR این پنالتی رد شد. سپس در دقیقه 16 لیونل مسی با شوتی زیبا دروازه یونایتد را فروریخت و بازی را یک بر صفر کرد. با این گل طلسم پنج ساله گل نزدن لیونل مسی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شکسته شد. چهار دقیقه بعد باز هم مسی از پشت محوطه جریمه شوتزنی کرد که البته شوت آنقدر محکم و خطر آفرین نبود اما همین ضربه مسی را نیز دخیا نتوانست مهار کرد و با اشتباه فاحش او، گل دوم نیز وارد دروازه شیاطین سرخ شد.

بارسلونا در نیمه دوم هم تیم برتر بود و در دقیقه ۶۱ فیلیپ کوتینیو با شوتی عالی گل سوم را هم به ثمر رساند و کار را تمام کرد.

در نهایت بارسلونا با پیروزی چهار بر صفر در مجموع دو مسابقه به نیمه نهایی راه یافت و منچستریونایتد نیز به عنوان نخستین تیم انگلیسی از دور رقابتها کنار رفت.

تسلیم شیاطین در برابر بارسلونا و فرشته ای به نام مسی/تداوم تاریخ سازی آژاکس با حذف یوونتوس

یوونتوس ۱ (۲) - آژاکس ۲ (۳)

در دیگر مسابقه ، تیم یوونتوس میزبان آژاکس بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد و با توجه به تساوی یک بر یک در بازی رفت، بانوی پیر در مجموع سه بر دو باخت و حذف شد.

در این مسابقه ابتدا در دقیقه ۲۸ کریستیانو رونالدو کرنر ارسالی پیانیچ را با ضربه سر وارد دروازه آژاکس کرد تا مانند بازی رفت گل زده باشد و بازی را یک بر صفر کرد. داور برای این گل از VAR استفاده کرد اما مشخص شد مدافع آژاکس در محوطه جریمه خودی توسط کاپیتانشان دلیخت هل داده و سرنگون شد و بازیکنان یوونتوس خطایی نکردند و گل سالم بود. آژاکس اما خیلی زود به بازی برگشت و در دقیقه ۳۴، فن دی بیک گل تساوی را به ثمر رساند. این گل نیز روی اشتباه بازیکنان یوونتوس زده شد و ماتیا دیشیلیو مدافع یووه که چند متر آفساید را پر کرده بود تا هافبک هلندی گلش را سالم و در مصاف تک به تک با شزنی به ثمر برساند.

در نیمه دوم آژاکس بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشت و کاملا یوونتوس را تحت فشار قرار داده بود. در نهایت در دقیقه ۶۷ ماتیاس دلیخت کاپیتان ۱۹ ساله آژاکس با ضربه سر کرنر ارسالی شانه را وارد دروازه کرد تا کار یووه را تمام کند. شاگردان الگری در ادامه اصلا نتوانستند ، شگفتی سازان هلندی را تحت فشار قرار دهند و با ارائه یک نمایش بسیار ضعیف از دور رقابتها حذف شدند.

تسلیم شیاطین در برابر بارسلونا و فرشته ای به نام مسی/تداوم تاریخ سازی آژاکس با حذف یوونتوس

با این نتیجه حسرت قهرمان نشدن یوونتوس در لیگ قهرمانان با رونالدو نیز ادامه یافت و آنها باز هم برای پایان دادن به این حسرت باید صبر کنند.

بیشتر بخوانید:

بارسلونا با فتح اولدترافورد منچستریونایتد را در آستانه حذف قرار داد/ رونالدو یوونتوس را دست پر از هلند بازگرداند

ستاره آسیایی برگ برنده تاتنهام در مصاف تمام انگلیسی/لیورپول در آنفیلد اژد‌های پرتغال را شکار کرد

صعود لیورپول در آلیانز با درخشش الماس سیاه / خودنمایی مسی در جشنواره گل بارسا مقابل لیون

انتهای پیام/

نتایج مسابقات لیگ قهرمانان اروپا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تسلیم شیاطین در برابر بارسلونا و فرشته‌ای به نام مسی/ تداوم تاریخ سازی آژاکس با حذف یوونتوس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..