تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تصاویر از داخل کلیسای نوتردام بعد از آتش سوزی

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته کلیسای نوتردام معروف‌ترین نماد شهر پاریس و کشور فرانسه مربوط به قرون وسطی که بیشتر از ۸۵۰ سال قدمت  دارد و سالانه میلیون‌ها بازدید کننده را به خود جذب می کرد، در آتش سوخت و طبق ویدئو‌های منتشر شده بعد از اطفای حریق، سقف این کلیسا تخریب شده است.


اولین تصاویر از کلیسای نجات یافته نوتردام

بعد از ظهر روز دوشنبه جین کلاود رئیس آتش نشانی پاریس گفته بود که در تلاش هستند، دو برج اصلی این کلیسا را از آتش حفظ کنند و او امروز اعلام کرد که این هدف را با موفقیت به پایان رسانده است.

همچنین کلاود معتقد است که سازه اصلی این کلیسا تا کنون حفظ شده است، اما هنوز هم احتمال ریزش بخش داخلی این کلیسا وجود دارد.
اولین تصاویر از کلیسای نجات یافته نوتردام

با اعلام خبرگزاری فرانسه هری پینالت، میلیاردر و صاحب برند‌های معروف فرانسوی اعلام کرده است برای بازسازی این کلیسا حاضر است ۱۱۳ میلیون دلار پرداخت کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تصاویر از داخل کلیسای نوتردام بعد از آتش سوزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..