تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شفاف‌سازی یک مسئول درباره میزان اشغال هتل‌ها در نوروز ۹۸

شفاف‌سازی رئیس جامعه هتلداران ایران در خصوص میزان اشغال هتل‌ها در ایام نوروزبه گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید حمزه زاده رئیس جامعه هتلداران ایران، در روز‌های اخیر و پس از اتمام ایام نوروز سال ۱۳۹۸ از کاهش ۲۱ درصدی ضریب اشغال هتل‌ها در ایام نوروز خبر داد؛ اما بعد از چند روز از انتشار این خبر، کمری مدیرعامل گروه هتل‌های کوثر در قالب نشست خبری دومین نمایشگاه تخصصی هتلداری گفت: اگرچه نوروز امسال، هتل‌ها با کاهش ۲۱ درصدی فروش مواجه شده اند، اما گروه هتل‌های کوثر ۵ درصد افزایس فروش داشت.

البته هنوز زمان زیادی از انتشار سخنان مدیرعامل گروه هتل‌های کوثر نگذشته بود که سیدامید آقامیری سرپرست معاونت بهره‌برداری و توسعه خدمات شرکت توسعه گردشگری ایران در قالب یک مصاحبه گفت، ضریب اشغال گروه هتل‌های لاله در نوروز ۱۳۹۸ با رشد ۱۲ درصدی نسبت به نوروز ۱۳۹۷ همراه بود. گروه هتل‌های لاله در نوروز ۱۳۹۸ همچنین افزایش ۳۹ درصدی درآمد نسبت به دوره مشابه سال قبل را تجربه کرد.

وی این افزایش را نتیجه به ثمر نشستن سیاست‌های سازمان میراث‌فرهنگی درخصوص ارتقای کیفیت و توزیع سفر و معرفی مقاصد کمتر شناخته‌شده به گردشگران داخلی و خارجی دانست.

شاید شما هم از افرادی باشید که مثل ما با شنیدن این اخبار تصور کنید، تضادی میان آمار اعلام شده از ضریب اشغال هتل‌ها در نوروز ۹۸ وجود دارد.

جمشید حمزه زاده، رئیس جامعه هتلداران ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اعلام این آمار شفاف‌سازی و اظهار کرد: ما برای اعلام آمار میانگین کشوری می‌گیریم؛ ممکن است در برخی استان‌ها افزایش ضریب اشغال و در برخی از استان‌ها کاهش ضریب اشغال داشته باشیم، اما آنچه در پایان اعلام می‌شود میانگینی از این افزایش‌ها و کاهش‌هاست. 

وی افزود: ما در خصوص اعلام آمار ضریب اشغال هتل‌ها در یک بازه زمانی مشخص، گروه‌های هتلی را به صورت مستقل لحاظ نمی‌کنیم. در اصل آماری از میزان ضریب اشغال همه هتل‌ها به صورت استانی به دست آورده و سپس  اعلام می‌شود.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شفاف‌سازی یک مسئول درباره میزان اشغال هتل‌ها در نوروز ۹۸»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..