تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشارکت نظامند جوانان در تصمیم گیری‌ها موثر است

مشارکت نظامند جوانان در تصمیم گیری‌ها موثر استخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مرتضی حمیدی فرماندارتربت جام در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان که با شرکت مجمع پارلمان جوانان و مشاورین جوان گفت:جوانان در همه حوزه‌ها تاثیر گذار هستند و کشور به جوانان متخصص، کارآمدو ارزشی نیازمند است و مدیران باید زمینه حضور جوانان را در صحنه‌های مختلف فراهم کنند.

وی ادامه داد:جوانان پای کار و عمل هستند و باید آنان را باور کنیم تا موفق شویم و بدانیم که همه ما خطا و چالش‌هایی داشتیم و تجربه کسب کردیم تا آبدیده شدیم.

فرماندار تربت جام گفت:همگان باید جوانان را همراهی و کمک کند تااشکالات آنان برطرف شودچرا که انرژی جوانان بالاست و آنان از نیروی جسمی، خلاقیت و نوآوری بالایی برخوردارهستند.

حمیدی با اشاره به نقش جوانان در پیروزی انقلاب ودفاع مقدس افزود:جوانان با شهامت و رشادتی که داشتند ۸سال دفاع مقدس را اداره کردندو در خط مقدم جبهه حضور داشتندو باید به جوانان اعتماد کرد.

وی تصریح کرد:جوانان با انگیزه نقش بسیار بالایی در سایر حوزه‌ها دارند وپای ارزش‌های نظام، باور‌های دینی و ارزشی محکم و استوار ایستاده اند.

فرماندار بااشاره به بحران سیل گفت:جوانان با قابلیت، ظرفیت و پتانسیل بالایی که دارند به کمک آسیب دیدگان شتافتند و نقش موثری در کمک رسانی دارند.

حمیدی بااشاره به فتنه دشمن نسبت به سپاه افزود:آمریکا سرکرده تروریست‌های جهان است و جوانان پرشور در کنار گروه‌های سیاسی وآحاد جامعه همراه شدند و از ارتش وسپاه این نیروی مخلص مردمی پررنگ حمایت و دفاع کردند.

در ادامه معاون فرماندار تربت جام گفت:جوانان از انرژی، توان مقاومت، شادابی، ایستادگی، ریسک پذیری و... برخوردار است و جوان مؤلف‌ای مقدس است که باید حرمت و احترام خود را حفظ کند.

حسن کاظمی افزود:جوانان باید همراه مدیران در صحنه حضوری پررنگ داشته باشند.

وی ادامه داد:بخشی از واحد‌های تولیدی ما نیازمند فکر و اندیشه نو هستند که جوانان با طرح‌های علمی می‌توانند بسیاری از مشکلات را برطرف کنند.

انتهای پیام //ز. ج




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشارکت نظامند جوانان در تصمیم گیری‌ها موثر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..