تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازدید تولیت آستان قدس‌رضوی از مناطق سیل زده آق قلا

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  حجت‎الاسلام احمد مروی برای بازدید از مناطق سیل‎زده و بررسی آخرین روند امدادرسانی به سیل‎زدگان به منطقه سیل‌زده «کل‌آباد» آق‌قلا رفت و با مردم سیل‌زده این منطقه گفتگو کرد.


وی افزود:آستان قدس‌رضوی ۱۰۰ گروه جهادی را برای کمک به سیل‎زدگان در استان‎های سیل‎زده تشکیل داده و یک هزار نفر از خادمیاران در مناطق سیل‎زده در حال فعالیت هستند.


وی ادامه داد:همچنین آشپزخانه‎های آستان قدس‌رضوی در هر سه استان سیل‎زده مستقر شدند و غذای گرم به مردم می‎دهند و در مرحله بعدی در بازسازی منازل مسکونی و مدارس مشارکت خواهد کرد.


در سیل گلستان یک‌هزار و ۱۰۰ کیلومتر از راه‌های استان آسیب دیده که در بعضی نقاط مجبور به شکافتن جاده و لوله گذاری برای عبور آب شده و در بخش کشاورزی نیز ۲۷۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان را آب فرا گرفت که محصول ۱۰۰ هزار هکتار کاملاً تخریب شد و مدیران استان در تلاش هستند محصول باقی اراضی را از خطر نابودی نجات دهند.

تولیت آستان قدس‌رضوی پس از بازدید از مناطق سیل‌زده آق‌قلا، عازم گمیشان شده تا از نزدیک در جریان آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده و روند امدادرسانی به سیل‌زدگان قرار بگیرد.


انتهای پیام/ح


بازدید از مناطق سیل زده گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازدید تولیت آستان قدس‌رضوی از مناطق سیل زده آق قلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..