تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور اعضای کمیته صلیب سرخ برای ارزیابی کمک ها در مناطق سیل زده گلستان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،هروی مدیر عامل هلال احمر گلستان گفت:در راستای برآورد خسارت های سیلاب در استان گلستان فدراسیون صلیب سرخ و کمیته صلیب سرخ برای برآوردهای خسارت به استان گلستان آمدند.

تیم ارزیابی باید نظام مالی را با جمع بندی کنند تا در اختیار فدراسیون صلیب سرخ قرار دهند که اگر کشوری قصد کمک به ایران را دارد به آن دسترسی داشته باشد که این تیم ارزیاب در حال تدوین آن هستند.

نادین حداد عضو تیم ارزیابی و هماهنگی فدراسیون صلیب سرخ جهانی گفت: وقتی به مناطق سیل زده رفتم شگفت زده شدم از کمک هایی که مردم به یکدیگر می کردند.

وی افزود:از اتحاد مردم برای تمیز کردن خانه ها و خیابان ها و کمک های هلال احمر بسیار خرسند شدم چون هر کس به نحوی کمک می کند تا شرایط به حالت عادی برگردد.

انتهای پیام/ح

کمیته صلیب سرخ در مناطق سیل زده گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور اعضای کمیته صلیب سرخ برای ارزیابی کمک ها در مناطق سیل زده گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..