تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولویت ما مشارکت در بازسازی مدارس و منازل مسکونی سیل‌زده

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حجت‎الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در جمع فعالان گروه جهادی و خادمیاران رضوی در استان گلستان گفت: روحیه فداکاری، نوع‎ دوستی، خدمت به دیگران و درد دیگران را درد خود دانستن از زیبایی‎های سیل بود، این رفتار‌ها بسیار ارزشمند است و از آموزه‎های دینی و مکتب اهل بیت (ع) است.

وی متذکر شد: آستان قدس رضوی با توجه به امکاناتی که دارد اقدامات فوری و موقت را برای کمک به سیل‎زدگان در دستور کار قرار داده است و نیرو‌های آستان قدس رضوی در استان‎های سیل‎زده گلستان، لرستان و خوزستان مستقر هستند.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: براساس امکانات و ظرفیتی که داریم اقدامات درازمدت را برای رفع مشکلات و آلام سیل‎زدگان انجام خواهیم داد.

مروی گفت: قبلاً به بخش‎های مختلف آستان قدس رضوی اعلام کردم که کار‌های غیرفوری و مستحبی را برای کمک به سیل‎زدگان فعلاً تعطیل کنند و به کار‌های واجب بپردازند و پس‎انداز انجام‎ شده را در مناطق سیل‎زده بیاورند.


وی افزود:معظم رهبری به رسیدگی به نیازمندان تأکید داشتند امروز نیازمندان ما همین سیل‎زدگان هستند؛ افرادی باعزت، محترم و آبرومند که زندگی، امکانات و شغل داشتند، اما بر اثر حادثه تمام زندگی خود را از دست دادند.


انتهای پیام/ح


سخنان تولیت آستان قدس درباره کمک رسانی به مردم سیل زده



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولویت ما مشارکت در بازسازی مدارس و منازل مسکونی سیل‌زده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..