تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیشترین تخلف حمل بار اضافه قزوین در بخش معادن است

ساعت: 16:24 منتشر شده در مورخ: 1398/01/27 شناسه خبر: 1476962

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین:

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین از کشف و اعمال قانون ۷۸۸ فقره تخلف حمل بار بیش از ظرفیت مجاز در محورهای مواصلاتی استان قزوین در یک سال گذشته خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ افشین پیرنون در گفت‌وگو با صبح قزوین اظهار کرد: حمل بار بیش از ظرفیت مجاز توسط وسایل نقلیه جاده‌ای موجب تخریب راه، ابنیه و پل‌ها می‌شود که با همکاری پلیس راه استان در راستای وظایف قانونی مربوطه تعداد ۷۸۸ فقره تخلف حمل اضافه تناژ کشف و با آن برخورد شده است.

وی افزود: این اضافه بار با مجموع یک هزار و ۶۵۴ تن و ۲۳ هزار و ۹۵۰ کیلومتر مسافت طی شده در سال گذشته کشف شده که در این زمینه با افزایش ۲۲ درصدی مواجهیم.

این مسئول تصریح کرد: کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای موجب افزایش ضریب ایمنی و کاهش تخلفات حمل و نقلی رانندگان و شرکت‌های مربوط به این حوزه می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین یادآور شد: در این راستا با اجرای طرح کنترل و نظارت‌های میدانی از سوی کارشناسان این اداره کل نسبت به عملکرد و بررسی اسناد حمل و نقلی در سال ۹۷ به منظور جلوگیری از تخلف در این بخش با بهره گیری از باسکول‌های سیار الکترونیکی در قالب گشت‌های محسوس و نامحسوس با همکاری پلیس راه استان در محورهای مواصلاتی اقدام به برخورد قانونمند با رانندگان و شرکت‌های متخلف اقدام شده است.

پیرنون بیان کرد: در اجرای قوانین و مقررات به منظور رسیدگی به تخلف حمل و نقلی جلسات کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ به طور مستمر در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تشکیل می‌شود.

وی افزود: در بررسی‌های صورت گرفته بیشترین تخلف گزارش شده در یک سال گذشته در پاسگاه پلیس راه بوئین زهرا با ۳۲۷ فقره تخلف بوده است.

این مسئول با اشاره به برگزاری جلسه شورای معادن استان قزوین ابراز کرد: عمده تخلف حمل اضافه بار در محورهای مواصلاتی استان در بخش حمل مواد معدنی صورت می‌گیرد که آسیب‌های ناشی از آن موجب تخریب راه‌ها، ابنیه و پل‌ها بویژه در محورهای روستایی استان است.

وی در پایان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تاکید ریاست شورای معادن استان، حمل مواد معدنی توسط معدن کاران باید بر اساس قوانین حمل و نقل جاده‌ای با دریافت بارنامه و تناژ مجاز حمل شود در غیر این صورت با صاحبان معادنی که تناژ مجاز حمل را رعایت نکنند، برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیشترین تخلف حمل بار اضافه قزوین در بخش معادن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..