تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح خوب «جهاد همبستگی ملی» نیازمند عزم ملی است / تهیه یک میلیارد کالای اساسی توسط شورای اسلامی میدان بار انقلاب

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما؛ حسین خلیلی عصرامروز در گفتگو با خبرنگار این پایگاه درباره اقدامات اتاق اصناف استان در کمک به اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» در مناطق سیل زده گلستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه بسیج عمومی از ابتدای وقوع سیل شکل گرفته بود  و تا به این لحظه هم همه مردم وبسیج و سپاه و ارتش و دولت  به کمک سیل زدگان آمدند این طرح  میتواند با استقبال مواجه شود.

وی با اشاره به ابعاد گسترده خسارات سیل، افزود: هرچند پیاده سازی این طرح سخت است اما با توجه به نوع دوستی و همتی که در هموطنان سراغ داریم ان شاا.. به ثمر خواهد نشست.

رئیس اتاق اصناف گلستان تصریح کرد: تاکنون 100میلیون تومان شورای اسلامی میدان بار انقلاب کالای اساسی تهیه کرده و  حدود 65 میلیون تومان هم به حساب اتاق اصناف واریز شده است  که نمونه ای از نوع دوستی بازاریان است.

خلیلی بیان کرد: هر اتحادیه نیز بین 3 تا 5 میلیون تومان  و در مجموع حدود 180 میلیون  تومان خواهدشد. فقط صنف قنادان حدود 70 میلیون کمک کرده اند.

وی با تاکید بر اینکه اکنون سیل زدگان به نقدینگی بیش از چیز دیگری نیازمندند، خاطرنشان کرد:  قرار براین شد تا مبلغ  700 میلیون تومان کالای اساسی بعد از اعلام نیازمندی توسط بسیج اصناف کشور تامین شود.

بیش از 1500 واحد صنفی دچار خسارت شدند

خلیلی به میزان خسارت به واحدهای صنفی اشاره کرد و یادآورشد: تجهیزات  1200 واحدصنفی در آق قلا به زیر آب رفته و 250 واحد صنفی در گمیشان  و 105 واحد صنفی در گنبدکاووس  خسارت دیدند که باید با تمام توان تلاش کنیم تا مبلغ قابل توجه ای برای کمک به آنان تامین کنیم.

وی اذعان کرد: پیش بینی ما این است که در شهر گرگان بتوانیم 400 میلیون تومان کمک نقدی جمع آوری کنیم لذا از هر یک از استان های معین در گلستان در جلسه روز گذشته حداقل یک میلیارد تومان  کمک نقدی انتظار داریم.

رئیس اتاق اصناف گلستان  با اشاره  به گرم شدن هوا و فروکش کردن سیلاب، گفت: باید مردم مانند همیشه که در همه مواقع در دفاع از کشور پیش قدم هستند بار دیگر همت خود را در بازسازی مناطق سیل زده به رخ بکشنند.

سردار غلامحسین غیب پرور در روز یک شنبه 25 فروردین ماه در سومین بازدید خودر از مناطق سیل زده استان گلستان از آغاز طرح «جهاد همبستگی ملی»  خبرداده بود.

براساس این طرح هر مسجد در سراسر کشور ساخت یک منزل مسکونی و هر کاسب تأمین یک کالای اساسی را عهده‌دار خواهد شد و مجموعه بانک‌های کشور، هر بانک یک مدرسه را تقبل می‌کنند.

پتمهیدات لازم آن در حال انجام است و این طرح برای بازسازی و نوسازی مردم سیل‌زده کشور با همت مردم و محوریت مساجد انجام می‌شود.

این اقدام یک دعوت ملی است که توسط بسیج در حال انجام بوده و سامانه‌ای در این راستا در تمام حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت سراسر کشور فعال خواهند شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح خوب «جهاد همبستگی ملی» نیازمند عزم ملی است / تهیه یک میلیارد کالای اساسی توسط شورای اسلامی میدان بار انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..