تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا نتوانست بین انقلابی‌ها و غیر انقلابی‌ها شکاف بیندازد/ بیانیه گام دوم انقلاب پادزهر مقابله با دشمن است

رئیس رسانه ملی در آیین افتتاح خبرگزاری ایران پرس:

آمریکا می‌خواست بین انقلابی‌ها و غیر انقلابی‌ها شکاف بیندازد؛ اما نتوانست/ بیانیه گام دوم انقلاب پادزهر مقابله با دشمن استعلی عسکری در مراسم رونمایی از چند پروژه معاونت برون مرزی، نسبت به اقدام خصمانه اخیر آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین افتتاح شبکه جهانی «ایران پرس» به همراه چند پروژه دیگر معاونت برون‌مرزی سازمان صداوسیما عصر امروز سه‌شنبه ۲۷ فروردین‌ماه در سالن همایش‌های سازمان صداوسیما برگزار شد.

عبدالعلی علی عسکری رئیس سازمان صداوسیما در این مراسم با سلام و درود به شهدا در سخنانی گفت: در این ایام با حادثه سیل روبرو بودیم. حادثه خسارت‌هایی داشت اما برکت‌هایی هم داشت. یکی از برکت‌های آن وحدت، همدلی و بسیج ملی بود. امیدواریم با زحماتی که دولتمردان، ارتش، سپاه، بسیج و نیرو‌های مردمی می‌کشند بتوانیم مشکلات مردم را هرچه زودتر برطرف کنیم و به شرایط عادی برگردیم.

وی در واکنش به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی اظهار کرد: اقدام زشت و غلط امریکایی‌ها هم برکاتی در درون خود داشت؛ دیدیم که ۸۰ میلیون ایرانی‌ اعلام کردند که ما سپاهی هستیم و این فوق العاده مهم است. این‌ها می‌خواستند در کشور شکاف ایجاد کنند اما دیدند که چطور ملت ایران از سپاه دفاع کرد. آمریکا می خواست شکافی بین انقلابی‌ها و غیر انقلابی‌ها بیندازد، اما نتوانست. 

علی عسکری درباره جایگاه خبرنگاران برون مرزی بیان کرد: خبرنگاران برون مرزی ما سربازان گمنام هستند و با وجود اینکه با داخل کشور کمتر ارتباط دارند، اما وسعت کار آن‌ها فوق العاده است. از آنها تشکر می‌کنم که با محدودیت و سختی‌ها تلاش می‌کنند و امیدوارم صدای انقلاب بیش از پیش به گوش جهانیان برسد. دشمن خواب دید و خیالات کرد که در چهلمین سال انقلاب می تواند علیه ما کاری کند؛ اما رسانه‌ها زحمت کشیدند و دشمنان نتوانستند آشوب ایجاد کنند. ما با اقتدار جشن ۴۰ سالگی انقلاب را برگزار کردیم.

رئیس رسانه ملی اظهار کرد: پس از ۲۲ بهمن، بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری منتشر شد و نگاهش تماماً به آینده بود. این بیانیه بسیار حکیمانه، عمیق و منسجم است و باید آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم. امیدواریم بتوانیم براساس بیانیه عمل کنیم و آن را دستمایه ایده و اندیشه مان قرار دهیم. مقام معظم رهبری سال ۹۸ را سال رونق تولید نامگذاری کردند. ما در جنگ اقتصادی هستیم و دشمنان قصد تخریب ما را دارند، اما پادزهر آن همین مباحث مقام معظم رهبری و رونق تولید است. همه باید برای رونق تولید ملی برنامه ریزی کنیم. بخشی از آن بر دوش رسانه های برون مرزی است که می‌تواند به ارتقای اقتصاد کمک کند. 

وی در پایان درباره افتتاح پروژه های جدید معاونت برون مرزی عنوان کرد: «العالم سوریه» پروژه مهمی است و ارتباط خوبی بین مردم ما و سوریه ایجاد خواهد کرد. اگر کار فرهنگی و رسانه‌ای بعد از عمل، میدانی انجام نشود موفقیت‌ها را از دست می‌دهیم. خبرگزاری ایران پرس هم در کار خود (دوره آزمایشی) جدی بود و با امکانات حداقلی کار کرد. هوسا تی وی هم چون بسیاری از مسلمانان آفریقا با زبان هوسا حرف می‌زنند، اهمیت بسیاری برای ما دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا نتوانست بین انقلابی‌ها و غیر انقلابی‌ها شکاف بیندازد/ بیانیه گام دوم انقلاب پادزهر مقابله با دشمن است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..