تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهرک صنعتی قرچک، میزبان اصناف مزاحم تهرانی

بهمن خطیبی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری که در محل فرمانداری شهرستان قرچک برگزار شد اظهار داشت: تحقق شعار رونق تولید با توجه به شرایط اقتصادی و مالی موجود در منطقه به عزم و همت تمامی مسئولان نیاز دارد لذا همه مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان هر آنچه در توان دارند را در راستای پیشرفت اقتصادی منطقه و کشور هزینه کنند.

وی افزود: مهمترین اصل در گذر از مشکلات اقتصادی، رونق دادن به تولید است که این مهم به ایجاد فرصت های شغلی پایدار و کاهش معضلات اجتماعی ناشی از بیکاری منجر می شود.

وی تأکید کرد: مسئولان موظفند تا ضمن ایجاد فرصت های شغلی جدید، از وضعیت موجود اشتغال در واحدهای صنعتی شهرستان مراقبت کرده از بیکار شدن حتی یک نفر نیز جلوگیری کنند.

وی با اشاره به فعالیت واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی قرچک گفت: فاز نخست شهرک صنعتی قرچک به مساحت ۲۹۶ هکتار به طور کامل اجرایی شده و ۷۱۱ قرارداد در این شهرک به ثبت رسیده تا از این تعداد ۶۵۷ مورد وارد مرحله عملیاتی شده است.

خطیبی افزود: شهرک صنعتی شهرستان قرچک به دلیل استقبال صاحبان صنایع به توسعه نیاز دارد لذا در نظر داریم که نسبت به اجرای فاز دوم با استفاده از ۲۲ هکتار از اراضی ملی اقدام کنیم.

وی گفت: با هماهنگی های به عمل آمده، از سه ماهه دوم امسال کار انتقال صنوف مزاحم تهران به شهرک صنعتی قرچک آغاز می شود که این مهم سرآغاز توسعه همه جانبه اقتصاد شهرستان قرچک محسوب می شود.

فرماندار قرچک اظهار داشت: برای تحقق هدف گذاری انتقال صنوف مزاحم استان تهران، زیرساخت های مورد نیاز از جمله برق، گاز، تصفیه خانه فاضلاب و ۷ پروژه زیربنایی اجرایی می شود.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

۲۲۶۲۲۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهرک صنعتی قرچک، میزبان اصناف مزاحم تهرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..