تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش غیر قابل انکار شهدا در پیروزی انقلاب

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ حضرت آیت الله نوری همدانی، مرجع تقلید شیعیان عصر امروز در دیدار مدیر کل بنیاد شهید استان قم گفت: بالاترین خدمت، خدمت به شهداء و جانبازان است. شهداء نقش مهمی در پیروزی انقلاب و ایستادگی در برابر دشمنان از خود به یادگار گذاشته اند و با جان فشانی و جانبازی خود موجب عزت و آزادی مردم در برابر جبهه استکبار جهانی شدند.

وی افزود: موضوع جهاد مسئله مهمی در اسلام است و هر کسی لیاقت انجام این کار را ندارد. جهاد این قدر مهم است که دری از در‌های بهشت مخصوص مجاهدین است و در روز قیامت نه تنها همه حالات مجسم می‌شود، بلکه ابزار آلات جنگی هم مشخص می‌شود.

مرجع تقلید شیعیان مطرح کرد: کسی هم جهاد را ترک کند خدای متعال لباس ذلت را بر تن آن می‌پوشاند و خدای متعال عزت را ازطریق جهاد به مسلمانان داده است.

آیت الله نوری همدانی گفت:در اسلام هر کارخوبی درجاتی دارد و جهاد و راه اندازی بنیاد شهید ازجمله آن کار‌ها است.

وی ادامه داد: وصیت نامه شهدا از مسائلی است که باید به آن توجه کرد. در این وصیت نامه مسائل مهم و بار ارزشی در ارتباط با مبارزه با نفس، تهذیب و اخلاق و حمایت از ولایت فقیه وجود دارد. این‌ها مسائلی بود که خود شهدا به آن به درستی عمل کردند.

معظم بر زنده نگه داشتن نام و یاد و آثار شهدا تأکید کرد و آن را در شرایط فعلی ضروری دانسته اند.

آیت الله نوری همدانی گفت: براساس آمارها، در طول انقلاب روحانیت نقش مهمی در پیروزی انقلاب از خود به یادگار گذاشته و در این رابطه شهدای از یادی هم تقدیم نظام کردند.

انتهای پیام/الف

نقش شهدا در پیروزی انقلاب غیر قابل انکار است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش غیر قابل انکار شهدا در پیروزی انقلاب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..