تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




داورزنی: سرمربی تیم ملی به زودی معرفی می‌شود/ وزارت به پرسپولیس و استقلال کمک مالی نمی‌کند

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درباره مشکلات مالی فدراسیون‌ها برای اعزام‌های برون مرزی گفت: فدراسیونی که برای ۲ ماه اول سال اعزام برون مرزی داشته باشد باید از قبل برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهد، چون در فروردین و اردیبهشت ماه منابع کمتری تخصیص می‌یابد. ما در این سال‌ها عادت کردیم که از تنگنا‌ها و فشار‌های اقتصادی عبور کنیم. در سال جدید نیز با مشکلاتی که دشمنان به وجود آورده اند باید سعی کنیم منابع را به خوبی مدیریت کنیم و بهترین استفاده ممکن را از آن‌ها ببریم.

او درباره استخر مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: در سال‌های قبل استخر‌های خوبی در کشور نداشتیم. تلاش کردیم یک استخر دیگر مانند ۹ دی در تهران ساخته شود، اما استخر آزادی هویت شنای کشور است. مجموعه آزادی به عنوان یکی از امکاناتی که زیرمجموعه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است، اما ردیف بودجه مشخصی ندارد. با این حال همواره به فدراسیون شنا کمک‌های زیادی کرده ایم و تعامل خوبی با سایر فدراسیون‌ها برقرار کرده است.

داورزنی ادامه داد: در نشستی که هفته گذشته با مسئولان مجموعه آزادی، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و رئیس فدراسیون شنا داشتیم صحبت‌های لازم انجام شد. این مسئله جای نگرانی ندارد و به زودی حل می‌شود. استخر آزادی درآمدزایی ندارد، اما هزینه نگهداری بالایی دارد. با این که فدراسیون شنا استخر ۹ دی را هم در اختیار دارد و برنامه‌های خود را در آن برگزار می‌کند، اما لازم است که استخر آزادی هم در اختیار ورزش کشور باشد.

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش در پاسخ به این سؤال که مدیریت استخر آزادی با فدراسیون شنا است یا نجات غریق، گفت: این استخر تخصصی شنا است. درخواست آن‌ها این است که کلاً استخر را بگیرند و به نجات غریق سرویس دهند. بین ۲ فدراسیون قرادادی بسته خواهد شد که یکی از آن‌ها مدیریت را برعهده بگیرد و به دیگری سرویس بدهد. ظرف چند روز آینده مشخص خواهد شد که کدام یک از فدراسیون‌ها مدیریت را بر عهده خواهد گرفت.

او همچنین درباره انتقاد ورزش کاران بابت دریافت نکردن پاداش و حقوق‌شان خاطرنشان کرد: اوایل سال گذشته همه پاداش‌ها از جمله پاداش المپیک و قهرمانی جهان را پرداخت کردیم امسال هم تلاش می‌کنیم طبق برنامه ظرف یکی - ۲ ماه آینده این کار را انجام دهیم. ما هیچ وقت در اسفند پاداش قهرمانان را نمی‌دادیم. به ورزشکاران قول داده‌ایم جاکارتا را در اولویت قرار دهیم. با پیگیری‌های وزیر و معاون مالی در تا ۲ ماه آینده پاداش‌ها پرداخت می‌شود.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره اینکه افراد بازنشسته همچنان در فدراسیون‌ها به کار خود ادامه می‌دهند یادآور شد: ما در ارکان فدراسیون‌ها بازنشسته نداریم، اما افراد بازنشسته می‌توانند با فدراسیون‌ها همکاری کنند و این امکان وجود دارد که از آن‌ها به عنوان مشاور استفاده شود. ما هیچ بازنشسته‌ای در هیچ کدام از فدراسیون‌ها نداریم، زیرا این خلاف قانون است. در ۸ فدراسیونی که اسفند مجامع آن‌ها برگزار شد یک تغییر نسلی اتفاق افتاد و افراد جوان امور را به دست گرفتند البته طبیعی است که باید از دانش و تجربیات پیشکسوتان استفاده کرد که این اتفاق در فدراسیون‌ها رخ داده است.

داورزنی درباره برگزاری انتخابات فدراسیون‌های والیبال، کشتی، وزنه‌برداری گفت: سعی می‌کنیم تا پایان بهار انتخابات را برگزار کنیم. شاید برای والیبال کمی طول بکشد، اما سعی می‌کنیم ثبت‌نام از نامزد‌ها را انجام دهیم.

او در پاسخ به این سوال که در صورت تمدید قرارداد شفر و برانکو وزارت ورزش کمکی به سرخابی‌ها خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: بیش از ۲ سال است که استقلال و پرسپولیس خودشان منابع مالی را تأمین می‌کنند. وزارتخانه نه می‌تواند نه اجازه دارد پرداخت مالی داشته باشد، اما به عنوان متولی نظارت خواهد داشت. با توجه به اینکه هر ۲ باشگاه هواداران چند میلیونی دارند تلاش می‌کنیم شرایط مناسب برای هر ۲ باشگاه فراهم شود امیدوارم در سال ۹۸ خصوصی‌سازی این ۲ باشگاه انجام شود و دولت به پرسپولیس و استقلال مانند سایر باشگاه‌ها نگاه کند، هواداران در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

داورزنی درباره انتخاب سرمربی جدید تیم ملی بیان کرد: انتخاب سرمربی جدید یکی از دغدغه‌های فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش است. رئیس فدراسیون فوتبال تلاش‌های زیادی می‌کند و ما هم در این راه هر کمکی بتوانیم می‌کنیم. تلاش فدراسیون این است که زودتر سرمربی تیم ملی تعیین شود. جای نگرانی هم از این بابت نیست و انشاالله به زودی سرمربی جدید انتخاب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس مشخص شد

آشنایی با هیئت مدیره پرسپولیس/ از دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال تا مدیرعامل سایپا

هدیه مدیر ایرانی به رقبای آسیای استقلال و پرسپولیس!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «داورزنی: سرمربی تیم ملی به زودی معرفی می‌شود/ وزارت به پرسپولیس و استقلال کمک مالی نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..