تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جرائم اینترنتی در حوزه اقلام سلامت محور/ تلاش برای فرهنگ‌سازی مبارزه با قاچاق در نظام سلامت

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی تهران تشریح کرد؛

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری تهران و هیئت همراه، روز یکشنبه ۲۵ فروردین ۹۸ با حضور در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران با  حاجی محمودی معاون غذا و دارو و مدیران این معاونت دیدار کرد.

حاجی محمودی ضمن خیر مقدم و تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو به مدعوین به ارائه اقدامات انجام شده توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور در سال ۹۷، برنامه‌های راهبردی در سال ۹۸ و مشکلات این معاونت در فرهنگ سازی و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور پرداخت.

معاون غذا و دارو دانشگاه در ادامه به اهمیت فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در امر مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور اشاره کرد و گفت: معاونت غذا و دارو اقدام به ساخت و تولید محتوای آموزشی شامل کلیپ، انیمیشن، کاریکاتور، اینفوگراف و تکثیر بروشور، استند و... در راستای معرفی سامانه ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت فرآورده‌های سلامت محور 'مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی، بهداشتی، تجهیزات پزشکی، دارو، مکمل و شیر خشک' و مبارزه با قاچاق اقلام سلامت محور کرده و این کلیپ‌ها در نمایشگاه‌ها و غرفه‌های مختلف پخش شده است؛ و معاونت غذا و دارو برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی عموم مردم نیازمند همکاری رسانه ملی، شهرداری، مترو و ... در اکران این محتوا‌های آموزشی دارد.

وی همچنین درباره وقوع جرائم اینترنتی در حوزه اقلام سلامت محور اظهار کرد: از جمله جرائم اینترنتی می‌توان به عرضه دارو‌های بی کیفیت، تقلبی، قاچاق، تاریخ گذشته، عرضه اقلام سلامت محور بدون اصالت توسط شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی، تبلیغات وسیع دارو‌های تقویت کننده میل جنسی، ترک اعتیاد، کاهش وزن و لاغری، توزیع محصولات استوک یا غیر اصیل و عرضه لوازم پزشکی و ایمپلنت‌های ارتوپدی دست دوم در فضای مجازی اشاره کرد و نقش فروشگاه‌های اینترنتی در عرضه اقلام سلامت محور، افزایش روزافزون کسب و کار‌های مجازی و رویکرد جامعه به تهیه اقلام سلامت محور از فضای مجازی، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران را برآن داشت تا نسبت به ضابطه‌مند کردن این سایت‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی و انطباق عملکرد آن‌ها با ضوابط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رسیدن به یک راهکار واحد و منسجم اقدام کند.

در ادامه محمدی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سال نو و آرزوی سلامتی و بهروزی، تحول طبیعت خداوندی را مصداقی برای شروعی تازه در پیشبرد اهداف معاونت و خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان دانست و از اقدامات معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۳۹۷ تقدیر و تشکر و حمایت و همکاری کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالاو ارز استانداری تهران را با معاونت غذا و دارو در سال ۱۳۹۸ اعلام کرد.

در پایان مدیران معاونت غذا و دارو به ارائه مشکلات، پیشنهادات و نقطه نظرات در خصوص گشت‌های مشترک، فرهنگ سازی، تعاملات دستگاه‌های مختلف با معاونت غذا و دارو در راستای فرهنگ سازی و مبارزه با قاچاق پرداختند.

انتهای پیام/

دیدار دبیر کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا با معاون غذا و دارو



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جرائم اینترنتی در حوزه اقلام سلامت محور/ تلاش برای فرهنگ‌سازی مبارزه با قاچاق در نظام سلامت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..