تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پروانه نمایش خانگی «آلما» صادر شد/عرضه قسمت‌های جدید ۴ سریال

پروانه نمایش خانگی «آلما» صادر شد/عرضه قسمت‌های جدید ۴ سریالبه گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در جلسات اخیر شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد، برای فیلم سینمایی ایرانی «آلما» به تهیه کنندگی محمد رضا محمدی و کارگردانی عباس مرادیان پروانه نمایش خانگی صادر شد.

 با عرضه قسمت‌های جدید سریال‌های «ممنوعه»، «هشتگ خاله سوسکه»، «رقص روی شیشه» و «نهنگ آبی» موافقت شد و همچنین با عرضه ده عنوان فیلم کوتاه، مستند و آموزشی و یک عنوان فیلم داستانی بلند موافقت به عمل آمد.

انتهای پیام/

آخرین مصوبات شورای پروانه نمايش خانگی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پروانه نمایش خانگی «آلما» صادر شد/عرضه قسمت‌های جدید ۴ سریال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..