تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




Windfinder Pro – weather & wind forecast v3.6.2

با استفاده از نرم افزار Windfinder Pro – weather & wind forecast می توانید از وضعیت آب و هوایی شهر مورد نظر خود مطلع گردید . این برنامه با پشتیبانی از 10000 ایستگاه هواشناسی به یکی از بهترین و قدرتمند ترین اپلیکیشن های پیش بینی وضع هوا تبدیل شده است . دقت داشته باشید که با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود تا سرعت باد را مشاهده کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید می توانید ویدجت مخصوص این اپلیکیشن را بر روی صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود قرار دهید .

ویژگی ها :

قرار دادن ویدجت هواشناسی در صفحه نمایش

پیش بینی آب و هوای  بیش از 35000 شهر

نمایش سرعت باد

تغییرات نسخه 3.6.2 :

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود خوانایی نرم افزار

به روز رسانی مکرر

بهبود عملکرد برنامه

رفع مشکلات به ویژه در ویجت ها در اندروید های پایین تر از 8.0




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «Windfinder Pro – weather & wind forecast v3.6.2»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..