تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قیمت‌ آپارتمان تا ۷۰ متر

یافتن آپارتمان کوچک‌متراژ اگرچه در اغلب مناطق تهران به دلیل میل سازنده‌ها به ساخت‌وساز بزرگ‌متراژ و کم‌دردسر نسبتا دشوار است، اما یافتن این آپارتمان‌ها در دو منطقه یک و ۳ تهران بسیار سخت‌تر از دیگر مناطق است.

کارشناسان مسکن توصیه می‌کنند سازنده‌ها به منظور برقراری توازن بافت اجتماعی در ساخت و ساز‌های خود در مناطق لوکس و برخوردار با طراحی چند واحد کوچک‌متراژ این امکان را فراهم کنند که طبقات متوسط جامعه نیز امکان خرید مسکن در مناطق ممتاز شهر را پیدا کنند و به این ترتیب توزیع بافت جمعیتی به نحوی صورت خواهد گرفت که از تشدید فاصله طبقات اجتماعی جلوگیری می‌کند.

با این حال این قاعده به عرف ساخت و ساز تبدیل نشده و همچنان مناطقی از شهر وجود دارد که کانون ساخت‌وساز‌های بزرگ‌متراژ به شمار می‌آیند.

دو منطقه یک و ۳ را می‌توان نامناسب‌ترین مناطق برای جست‌وجوی آپارتمان‌های ریز و کوچک‌متراژ تا ۷۰ مترمربع برشمرد. نگاهی به فایل‌های موجود در این گروه متراژی در حال حاضر نشان می‌دهد عمده آپارتمان‌های ازاین جنس سن بنای بیش از ۱۰ و بعضا تا ۳۰ سال دارند و این یعنی در ساخت‌وساز‌های یک دهه اخیر، میل به ساخت واحد کوچک‌متراژ در این مناطق نزدیک به صفر بوده است.

قواره بزرگ زمین‌ها در مناطق مذکور و مناسب بودن آن‌ها برای لوکس‌سازی از یکسو و کاهش دردسر‌های سازنده برای تامین پارکینگ و مواردی از این دست در ساخت واحد‌های بزرگ‌متراژ از سوی دیگر، موجب شده آپارتمان کم‌سن زیر ۷۰ مترمربع به یک کالای نایاب در بازار مسکن مناطق یک و ۳ تبدیل شود.

بررسی فایل‌ها نشان می‌دهد تنها در محله‌هایی همچون چیذر، قیطریه، دولت، دارآباد و ظفر شاید بتوان ساده‌تر واحد‌های کوچک‌متراژ کم‌سن را یافت، چراکه در این مناطق از یکسو ساخت‌وساز پرحجم رخ می‌دهد و از سوی دیگر سازنده‌ها نیاز متقاضیان مسکن را جدی‌تر گرفته و در ساخت‌وساز‌های خود لحاظ کرده‌اند.

مناطق نامناسب برای جست‌وجوی آپارتمان کوچک‌متراژ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قیمت‌ آپارتمان تا ۷۰ متر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..