تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماس تلفنی معاون اول رییس جمهور با استانداران هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی/ همه امکانات برای جلوگیری از بروز خسارات جانی و مالی به مردم بکار گرفته شود/ دستگاه‌های امدادی تا هر زمان که لازم است در حالت آماده باش باشند

معاون اول رییس جمهور بر آمادگی همه جانبه در استان‌های درگیر با سیل و مناطق در معرض طغیان رودخانه‌ها تاکید کرد.

دكتر اسحاق جهانگيري صبح امروز(يكشنبه) در تماس هاي تلفني جداگانه با استانداران هرمزگان، سيستان و بلوچستان، كرمان و خراسان هاي رضوي و جنوبي، از آخرين وضعيت بارش ها و اقدامات پيشگيرانه براي مقابله با سيل در اين استانها مطلع شد.
معاون اول رييس جمهور از استانداران اين استان ها خواست تا با در نظر گرفتن تمامي احتمالات، امكانات و ظرفيت استان هاي خود را براي جلوگيري از بروز خسارات جاني و مالي به مردم بكار گيرند و دستگاههاي امدادي و كمك رسان را تا هر زمان كه لازم است در حالت آماده باش كامل نگه دارند.
دكتر جهانگيري همچنين بر هماهنگي همه دستگاه ها در چارچوب مصوبات جلسه ستاد مديريت بحران استان تاكيد كرد و با اشاره به پيش بيني هاي سازمان هواشناسي خواستار بكارگيري همه تمهيدات براي كاستن از خسارات احتمالي شد.
استانداران اين استانها نيز گزارشي از آخرين اقدامات صورت گرفته به معاون اول رييس جمهور ارائه كردند و از آمادگي همه جانبه براي مواجهه با سيل خبر دادند.

انتهای پیام /*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماس تلفنی معاون اول رییس جمهور با استانداران هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی/ همه امکانات برای جلوگیری از بروز خسارات جانی و مالی به مردم بکار گرفته شود/ دستگاه‌های امدادی تا هر زمان که لازم است در حالت آماده باش باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..