تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامگذاری ۶ خیابان شمالی پایتخت به نام ۶ هنرمند

اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز شورای شهر تهران ۶ خیابان پایتخت را به نام ۵ بازیگر و یک خواننده در دوره معاصر نامگذاری کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای شورای شهر تهران در یکصد و سی‌و ششمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، ۶ خیابان شهر تهران را به نام ۵ تن از بازیگران (اساتید هنری ایران) و یک خواننده در دوره معاصر نامگذاری کردند.

گفتنی است؛ اعضای شورای شهر تهران در این نامگذاری‌ها خیابان سپند در محدوده اقدسیه را به نام عزت‌الله انتظامی، بلوار سلامت در شهرک قدس را به نام محمدرضا شجریان، خیابان معارف در محدوده اوین را به نام داوود رشیدی، خیابان ۲۴ متری در سعادت‌آباد را به نام محمد علی کشاورز، خیابان کوکب در محدوده شهرآرا را به نام غلامحسین امیرخانی و خیابان نیلوفر در اختیاریه را به نام علی نصیریان نامگذاری کردند.

این پیشنهادات با ۱۶ رأی موافق اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامگذاری ۶ خیابان شمالی پایتخت به نام ۶ هنرمند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..